Két új nehézségi szintet kap a Perception

  • Írta: zoenn
  • 2017. július 25.
  • Hír
Link másolása
A Deep End Games még mindig dolgozik a Perceptionön, dacára annak, hogy a PC-s alapjáték májusban, az Xbox One-os és PS4-es júniusban jelent meg. A srácok egy csomó frissítést, valamint két új nehézségi szintet ígérnek.

A Perception egyedisége abban rejlett, hogy egy vak lányt irányíthattunk benne. Botjának kopogásával váltak láthatóvá a közvetlen közelében rejlő terep körvonalai, és eközben az ódon kúriában különféle entitások elől is menekülnie kellett. Az ötlet remek volt, a megvalósítás viszont csak közepes.

A Deep End Games ettől függetlenül továbbra sem mondott le a játékról. Az egyik fejlesztő a Twitteren jelentette be, hogy két további nehézségi szintet kapunk hamarosan. A Story mód nyilvánvalóan azoknak szól, akik csak a történetet szeretnék megismerni, anélkül, hogy bújócskázásba kezdenének a szellemekkel.

A Scary pont ennek az ellentéte: ha hősünket elkapja a sokkal agresszívebb entitás, visszakerülünk a játék főmenüjébe, tehát nem a legutóbbi ellenőrzőponttól folytatódik a hideglelős kaland.

A készítők egy sor frissítést is ígérnek, a javítások mellett esélyes egy DLC is. Érdekesség, hogy a Gameumentary csapata dokumentumfilmet készít a Perception fejlesztéséről, és bemutatja, kik állnak a projekt mögött.

A Switch-verzióról továbbra sincs hír.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...