Fallout 76 - nagy változásokat ígérnek decemberre

  • Írta: zoenn
  • 2018. november 29.
  • Letöltés
Link másolása
A Bethesda Softworks tisztában van vele, hogy a Fallout 76 jelenlegi állapota sok bosszúságot vált ki a rajongókból, és már decemberre két nagyobb javítócsomagot ad ki. Növekszik a tárolódobozunk kapacitása is.

A Bethesda részletezte, hogy milyen frissítések és hibajavítások várhatóak decemberben a Fallout 76-hoz. Ezekből rögtön kettő is lesz a hónapban, amelyek több beígért funkciót - többek közt a PC-s verzióhoz tartozó push-to-talk lehetőséget és a FOV-csúszkát - élesítenek.

Az első patch december 4. környékén landol, de a megjelenés függ a szerverstabilitástól, szóval ne vegyétek készpénznek a dátumot. A frissítés legfontosabb elemei között szerepel a Stash-limit 400-ról 600-ra való növelése, illetve már a főellenfelekből is ütős cuccokat lootolhatunk. Kijavították azt a problémát, ami miatt csak a Vault 76-ban respawnoltak halál után a játékosok. Ezentúl már a Power Armorba sem ragadhatunk bele.

A második tapasz várhatóan egy héttel később, december 11-én fut be. Ebben jön a push-to-talk funkció és a 21:9-es képarányú kijelzők támogatása. Ha elértük az 50. szintet, választhatunk egy új Perk-kártya, vagy a S.P.E.C.I.A.L.-pontok között. A táborunk lerakása is egyszerűbbé válik, és a Buldózer funkcióval a közeli fákat és egyéb akadályokat eldózerolhatjuk.

Emellett számos kisebb-nagyobb bug orvoslásra kerül, illetve megígérték azt is, hogy a javítások mérete is csökkenni fog - tehát nem kell mindig 50 GB-nyi adatot letölteni. A Bethesda még egyszer bocsánatot kért a Fallout 76 állapotáért mindenkitől. A változások listája a fenti linken keresztül érhető el.

A tesztünkre sem kell sokat várni.

A spórolás nyomai?

Egy Christian Leites nevű Twitter-felhasználó szúrta ki, hogy a Fallout 76 komplett kódsorokat vett át a The Elder Scrolls V: Skyrimből és a Fallout 4-ből. Ezek alapján leszűrhető, hogy a programozók sietve láttak hozzá a fejlesztéshez, aminek meglett a böjtje, ugye. Így márt érthető, hogy a Fallout 76 Scorchbeastjei miért hasonlítanak annyira a Skyrim sárkányaira. A Bethesda még arra sem vette a fáradságot, hogy átnevezze a scipteket, modelleket és animációkat.

20.
20.
PiszkosFred
19.
19.
Ooorky
Életemben először elmentem egy konzolüzletbe néhány játékért a Switch-hez (utolsó fizikai játékom pc-re a Team Fortress 2 volt).
Éppen fizetnék mikor berohant egy 10 év körüli gyerek az anyukájával, hogy van-e fallout 76 Xbox-ra. Tulaj megpróbálta finoman elmagyarázni, hogy szerinte egy kupac szar ezért nincs és nem is lesz, de ajánlotta helyette a 4. részt.
Erre az volt a válasz, hogy ő nem ismeri a Fallout-okat, nem is érdekli, de látott a 76-ról egy tök jó videót, hogy milyen jól lehet benne hentelni.
Ilyen vásárlókkal persze, hogy el lehet adni minden fost...
16.
16.
Formula1fanatic
Mondjuk ebből is látszik, hogy a single címekre koncentrálnak jobban, ez a Fallout 76 meg arra jó, hogy beszedjenek belőle némi zsetont.
13.
13.
Gykrizsi
#11: Mondjuk ha ekkora egy retek lesz a TES 6, akkor kösz nem is kell. Ez a cég a Skyrim óta egy helyben toporog, de igazából most már vissza fele is halad.
12.
12.
Ooorky
#11: Na ez az a mentalitás ami miatt folyamatosan feszegetik határt, mi az a fos amit még lenyelnek vásárlók...
11.
11.
Elektromos köd
#1: Jól megszívják, aztán nem lesz Fallout 5 meg nem lesz TES 6. Jaj, de jó, merthogy nem fogják eladni a licenszt. Ha megszívják, a játékosok is megszívják.
10.
10.
Elektromos köd
Csak jelzem, hogy ez azért van, mert gyakorlatilag ugyanazt a game enginet használja a Fallout 3, a New Vegas, a Skyrim és a Fallout 4 (no meg a Fallout 76), 90%-osan ugyanúgy működnek. Abban különböznek, hogy az egyikben picit más extra tartalom van, mint a másikban (pl itt skillek, ott meg special) viszont az egyik fügvényhivatkozásai szerepelnek a másikban. Pl a skyrim-re megírt esp szerkesztő egy icipicit módosítva működik a Fallout 4-el.
9.
9.
Ooorky
#8: Nem igazán.

Azt 16 ember heggesztette, új ötletekre és technológiákra épült (az egy dolog, hogy nem jó ötletre), egy árvíz elmosta az irodájukat, újra kellett kezdeniük, de közben elfogyott a pénz ezért kiadták úgy ahogy volt.

F76 meg egy szimpla "asset flip" amit elvileg egy AAA stúdió követett el.
8.
8.
ADMlN
Ez pont olyan mint a No Man's Sky botrány. :D
6.
6.
Ooorky
#5: Ja, "baszásig" benne volt az a tartalom amit előtte alapból tartalmaztak a játékok (kivéve néhány ritka esetet).
5.
5.
ollie92
Ezen csodálkozik valaki ? Már túljutottunk a DLC/SEASON PASS érán, lassan talán a lootboxoknak is vége, de rájöttek, hogy félkész, bugos szart is el tudnak adni a játékosoknak. Ez jövőre csak rosszabb lesz, kiadják a szar, bugos tartalom mentes játékékot, s majd a következő évben befejezik, mint " LiVe SeRvIcE". Így ők a jófiúk, mert ingyen fejlesztik tovább a játékot. Ez a trend lesz a legrosszabb, mert a SEASON PASS majdnem egy játék árába került, de legalább volt baszásig tartalom !
4.
4.
Hab
#2: Szerintem nem olyan szar, mint sokan gondolják. Én elég jól elvagyok vele, a sok hiba ellenére.

Egyébként kódsorok átvétele bevett programozói szokás, ezen nem tudom miért kell fennakadni. Persze ha eleve egy nem optimalizált kódot vesznek át, az gáz.
3.
3.
hadzsime
#1: Isten áldja a moddereket!
2.
2.
br1Koo
Ettől még a játék szar marad. Nagy szégyen hogy egy ilyen címből egy viccet csinálnak,mert óriási a potenciál benne.
1.
1.
Ooorky
Remélem megszívják USA-ban a pert és végre a nagy kiadók is megpróbálnak újra kész játékokat kiadni, félkész, pszichológiailag gyenge fejőstehenekre (felmérések alapján a játékosok ~2%-a termeli a mikrotranzakciós bevételek 80%-át) belőtt hulladékok helyett.

Btw: már folyik az asset-ek áttelepítése Fallout 4 alá, pár hónapon belül játszható lesz vásárlás és mikrotranzakciók nélkül, valszeg a netcode-on is javítanak :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...