Először mozgásban a Project EVE

Egy évvel ezelőtt hallhattunk először a Project EVE fejlesztéséről, most pedig mozgás közben is láthatjuk a játékot. Egy biztos: hajmeresztően pörgős és látványos bossharcokra számíthatunk.

Kim Hyung Tae neve ismerős lehet azok számára, akik játszottak a Blade & Soullal, hiszen a koreai grafikus keze munkája hozta életre az MMO látványos világát. Az úriember azonban már 2014-ben elhagyta az NCSoftot, hogy megalapítsa a saját stúdióját, a Shift Upot, a szóban forgó fejlesztőcsapat most pedig készen áll, hogy mozgás közben is bemutassa az AAA-kategóriás projektjét, a Project EVE-et.

A látványos akciójáték Eve kalandjait követi egy olyan posztapokaliptikus világban, amely a NA-tives nevezetű idegen megszállók áldozatául esett. A fenti bossharc során is egy ilyen rondasággal nézhetünk szembe - valószínűleg senki nem örülne egy olyan szomszédnak, akinek egy fogakból álló láncfűrész a feje.

Az Unreal Engine 4-ben készülő játék egyébként egy globális, multiplatformos projekt, ennek kapcsán pedig a fejlesztők elárulták, hogy az elsődleges céljuk az, hogy minden platformon nagyszerű legyen a játék teljesítménye, a konzolokat is beleértve. A konkrét platformlistát egyelőre nem árulták el, de a hallottak alapján feltételezhetjük, hogy a Project EVE PC-n, Xbox One-on, Xbox Series X/S-en, PlayStation 4-en és PlayStation 5-ön is napvilágot lát majd.

3 komment - szólj hozzá!