Aszimmetrikus horrorjáték lesz az A Way to be Dead

A Dead by Daylight nyomdokain újabb aszimmetrikus horrorjáték közeledik a zsáner rajongói felé. Az A Way to be Dead annyit csavar a formulán, hogy a gyilkos áldozatául eső játékosok zombiként vadásznak korábbi társaikra.

A Dead by Daylight és a Friday the 13th is arra a horror-alaphelyzetre épül, amikor egy megállíthatatlan gyilkos és több reménybeli túlélő (vagy várható áldozat) néz farkasszemet egymással. Ehhez a zsánerhez csatlakozik a Roots of Insanity és a Beyond Extinct mögött álló Crania Games az A Way to be Deaddel.  

Ebben a játékban (ami egyébként a Roots of Insanity univerzumában játszódik) négy túlélő próbál életben maradni egy őrült orvos, Dr. Riley zombikkal tömött kórházában. A 4v1 formulát azzal dobják fel a fejlesztők, hogy a túlélőket alakító játékosok a haláluk után zombiként csatlakoznak a gonosz doktor oldalához.

A túlélőket sem kell azért félteni. Therapy-pontok gyűjtésével képesek fejleszteni a karakterükön, a környezetet pedig többféleképp is a javukra fordíthatják: vagy a saját feladataikat egyszerűsítik le, vagy a doktort (és csapatát) hátráltatják. Minden játékos azonban csak egy-egy felszerelést hordhat magával, ami kiemelten fontossá teszi a csoportmunkát. A pályák változatosságáért előre megtervezett kihívások véletlenszerű variálása felel.

Megjelenési dátumunk még nincs, de jelenleg úgy néz ki, kizárólag PC-re adják ki az A Way to be Deadet.

0 komment - szólj hozzá!