Megjöttek a Postal III első képei

  • Írta: fojesz
  • 2007. május 1.
  • Videó
Link másolása
Októberben került bejelentésre a brutalitásáról, gusztustalanságáról híres Postal-sorozat harmadik része, melynek első képeit most végre kezünk közé kaparinthattuk!
Októberben került bejelentésre a brutalitásáról, gusztustalanságáról híres Postal-sorozat harmadik része, melynek első screenshotjait most végre kezünk közé kaparinthattuk!

A harmadik részről annyit érdemleges információt tudni egyelőre, hogy jövőre jelenik meg PC-re és Xbox 360-ra, s a Half-Life 2-ben bemutatkozott Source engine fog alatta dübörögni. Hogy miként szuperál az új játék alatt a Valve srácainak saját fejlesztésű motorja? Lessétek meg a képeket, majd pedig döntsétek el magatok!
17.
17.
mark1004
A Postal 2 Eternal Damnationról már hallott valaki?
16.
16.
skiz0
Végülis igazad van, hiszen mégsincs akkora szabadság...

bár az a cső viszont igen ki van dekorálva, ahogy mondod :)

Hiszen nem egy szimpla fps-ről van szó azért ;) Főleg még akkoriban mekkorának számított...úhúh... :)
15.
15.
Utys
skiz0: pedig erősen csőjáték, csak szépen kidekorálták azt a csövet. Soha nem mehetsz ahova akarsz, csak előre. Ettől még a játék eszetlenül jó, imádom, de akkor is végtelenül lineáris.
14.
14.
huszti
elég fatál lesz meginnt új grafikával fejet leütni lapáttal, majd szájbahugyozni, és körberakni gránáttal. :)
13.
13.
skiz0
Főleg, hogy a Source eléggé nagy terepek megjelenítésére is ki van hegyezve (jó, Dark Messiah az siralmas, dehát nem a Valve fejlesztette, látszik is..) És hát csőjáték lenne a HL2? Azért azt mégicsak túlzás lenne rámondani =/
12.
12.
Utys
Jah, Postal 2 eléggé rémálom volt eleinte, de aztán a patchok meg egy giga ram után már nem volt vele gond.



#12: miért lenne törvény szerű, hogy cső játékot kapunk? Valvék így designolták a játékot, ennyi. Nem az engine korlátozza rájuk a lineáris menetet, főleg ha az engine-t megvették. Azért vannak ott programozók, nemde?
11.
11.
skiz0
Source nagyon nagyon jó engine (most jöhettek az UE3-mal, meg társaival...), hiszen folyamatosan fejlesztik, folyamatosan egyre több dologra képes...mondhatni, hogy egy élő dolog.. :P

Viszont az tény, hogy nem mindegy, hogy kinek a kezébe kerül a Source...Valve-s srácok tudnak "bánni" vele nagyon szépen, nade mások...
10.
10.
Hycker
nos hát jöjjön... a 2től vértizzadtam mert két lépésenként töltött...
9.
9.
skiz0
BlackRyder és Utys véleményét osztom...

szvsz teljesen rendben van a dolog, és legalább így nem is lesz akkora a gépigény...legalábbis reméljük :)

Sőt, szerintem mire elkészül, még nem kizárt az se, hogy szebb lesz azért ezeknél a képeknél, de szerintem már így is nagyon jó ez a grafika egy újabb Postal résznek! Már alig várom a sok mészárlást áááá!!! :D
8.
8.
Utys
Nem értem mi a baj vele. Nem csillog eléggé az aszfalt vagy a háztető? Hiányzik a túlhasznált bloom, vagy az erőltetett depth? Ja, hogy a saroknál nincs elég poligon! Értem. Továbbá gratulálok!
7.
7.
BlackRyder
Sztem pont az ien típusu játékoknál nem kell nézni( legalábbis nem annyira) a grafikát! Pont ezért lesz király kis gém mert agyatlan hentelés/lövöldözés lesz. Én már nagyon várom :D
6.
6.
Pukhi-zik
hl e? dübörög? pfff max az unreal e. na az dübörög.. nem eza ócska szar.
4.
4.
szutsroland
jaja, elég jól néz ki az új rész.
3.
3.
Halfer
Tetszetős helyszín. Már nagyon várom, hiányzik néha a jó kis Postal2-es agynélküli run&kill :) Mivel mostanában nagyobb lélegzetű játékokra csepp időm sincs..
2.
2.
naval
nekem tetszik.

ilyen helyszineken kell ütni,vágni,ölni?

jó lesz ez!!!
1.
1.
Képek alapján nem egy nagy durranás.. sőt..
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...