Starfield - társak, frakciók és döntések

  • Írta: szlav
  • 2022. március 16.
  • Videó
Link másolása
Újabb fejlesztői videóval jelentkezett Todd Howard és a Starfield fejlesztőcsapata, hogy megvitassák, mitől lesz igazán kiemelkedő a Bethesda következő nagyszabású szerepjátéka, a Starfield.

Azt már sajnos megszokhattuk, hogy a Starfield irányából érkező látnivalók inkább a látványterveket, mintsem a valódi játékmenetet mutatják be, de mégis érdemes figyelemmel követni a Bethesda legújabb fejlesztői videóbejegyzését. Todd Howard és csapata ezúttal az űrbéli szerepjáték klasszikus RPG-elemeiről vált néhány szót.

A videóból megtudhattuk, hogy a Starfield minden eddiginél nagyobb szabadságot ad majd abban, hogy a kedvünk szerint fedezzük fel a galaxist. A karakterünket megalkotva és a klasszikus szerepjátékokból ismerős rendszer szerint a főhősünk hátterét kiválasztva számtalan lehetőség vár majd ránk és a hűséges társainkra a csillagok közt.

A nagy kalandba belevághatunk a United Colonies telepeseként, a Ryujin Industries üzleti nagymenőjeként, de akár a Freestar Collective vadnyugatias városaiban is megtehetjük az első lépéseinket. Egy azonban biztos: hogy innen merre sodor majd az utunk, az csakis tőlünk függ. Todd Howard a Crimson Fleet kalózait hozta fel példaként, egy olyan ellenséges frakciót, akikhez még a valódi jófiúk is csatlakozhatnak - csak ne felejtsük el jelenteni a kalózok gaztetteit a feletteseinknek!

A Starfield november 11-én jelenik meg PC-re és Xbox Series X/S-re, és már az első napon megtalálhatjuk az Xbox Game Pass kínálatában is.

10.
10.
Ooorky
#7: Irónia volt, mert anno Todd úgy reklámozta a f76-ot, hogy "sixteen times the detail of fallout four".
A végeredményt meg már leírtad.
9.
9.
Mortis
#7: Amíg az eladások igazolják a hozzáállásukat minek változtatnának?
8.
8.
crytek
#7: Skyrim viszont mindennél is jobban moddolható. Olyan modok vannak már hozzá hogy a Skyrim 2 se fog úgy kinézni ahogy most kinézhet ha jól van moddolva.
7.
7.
Pistons00
#1: Azért az csunya is lenne ha a Fallout 76 grafikáját nem ütné meg. Az utobbi 10 év Bethesda játékára igaz hogy grafikailag fényévekkel elvannak maradva a AAA szintől. Általában az öszkép nem vészes de ha velamire csak egy nagyon kicsit is ráközelitünk akkor bajok vannak. Ez már a 2011-es Skyrimre is igaz volt. A Fallout 76 az meg egyenesen ocsmány volt. Azért lehetnének nagyobb igényeid is mint hogy nézzen ki jobban a Fallout 76-nál. Arról meg nem is beszélve hogy a Bethesda szarik rá hogy az emberek 10 éve savazák öket mert elavult grafikai motort használnak. Ök kijelentették hogy szeretik azt a motort, ismerik és nem cserélik le. Nem nagyon szeretnek szakitani a hagyományokkal :D ez a játékaikon meg is látszik mert olyan bugos mindegyik hogy az már szinte divat náluk.
6.
6.
Hab
Remélem Skyrim után újra sikerül valamit villantaniuk!
5.
5.
crytek
#4: A lényeg hogy ps benne van :)
4.
4.
Anti4730
3.
3.
Heldengeist
Amit mondanak, egy "No Man's SpaceDaggerfall" készül, de én alapvetően nem számítok sokkal többre, mint egy "No Man's SpaceSkyrim". A Bethesda a legnormiebb normie-nak akar eladni 25 millió játékot 2 éven belül, nem pedig 2,5 milliót 10 év alatt.
2.
2.
hedzsooo
ELEX 2 szuper, ez pedig valoszinuleg atom jo lesz, szoval reszemrol ez a 2. legvarosabb cim az iden! :)
1.
1.
Ooorky
11/10.
Grafika mindent überel, 16-szor részletesebb, mint a fallout 76.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...