Ray tracinget kap a Call of Duty: Modern Warfare III menüje

  • Írta: pandaril
  • 2023. december 4.
  • Hír
Link másolása
A december 6-án érkező frissítésnek hála a lobby-ban már valós idejű sugárkövetésben csodálhatjuk meg operátorunkat és a felszerelésünket, játék közben azonban nem fog élni a funkció.

Az Nvidia legújabb frissítése természetesen olyan extrákat is hoz, mint a DLSS 3 és ray tracing teljes támogatása az olyan címeknél, mint az Avatar: Frontiers of Pandora, vagy a Cyberpunk Ultima Edition-nel érkező 2.1-es frissítés, de természetesen az új CoD is kap egy frissítést. A Sledgehammer játékában már a megjelenéskor is elérhető volt a DLSS támogatás, amellyel akár megduplázhattuk az fps számot is játék közben, most pedig már ray tracinget is kap a játék.

Pontosabban a játék menüje, ugyanis a ray tracing támogatás egyelőre csak a meccsek előtti lobby-ra vonatkozik, játék közben nem elérhető a funkció. Természetesen nem kizárt, hogy egy-két patch múlva már teljes sugárkövetés támogatással fog bírni a játék, ettől függetlenül joggal merülhet fel a kérdés, hogy mi értelme van ennek a megoldásnak ebben a formában.

A november 10-én megjelent Call of Duty: Modern Warfare III PC-s verziójában december 6-tól lesz elérhető a sugárkövetés az erre alkalmas videokártyákkal rendelkező játékosoknak. Kíváncsian várjuk, hogy mikor lesz elérhető a ray tracing játék közben is.

1.
1.
delphijos
Na végre. A menü miatt volt sz@r a Starfield is :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...