Hamarosan bétázik a Skull and Bones, befutott a gépigény is

  • Írta: szlav
  • 2024. január 26.
  • Korai verzió
Link másolása
Sok-sok csúszást követően februárban végre kihajózik a Skull and Bones, a hivatalos megjelenés előtt azonban mindenkinek lehetősége lesz kipróbálni a játékot. A Ubisoft emellett megosztott új infókat az endgame-ről és a gépigényről is.

Alig akarjuk elhinni, de minden jel arra mutat, hogy február 16-án végre tényleg elhagyja a kikötőt a Skull and Bones. A Ubisoft MMO-áthallásos, kalózos szerepjátéka számos zárt alfa- és bétatesztet indított korábban, február 8-tól 11-ig azonban minden érdeklődő kipróbálhatja majd az anyagot PC-n, Xbox Series X/S-en vagy PlayStation 5-ön. A bétakör már teljesen támogatja a cross-playt is, a mentésünket pedig tovább vihetjük majd a megjelenés napjára, ha úgy döntünk, hogy benevezünk a tengeri kalandra.

A béta bejelentésével párhuzamosan a Ubisoft egy vadiúj videót is közzétett, amelyben a magasabb szintű endgame tartalmakról és mechanikákról, illetve a megjelenést követő első év tartalmairól mesélnek egy keveset. A jól ismert live service-modellt követve nagyobb frissítések/szezonok mentén érkeznek majd az újabb és újabb kihívások, melyekkel érdemes lesz szembe néznünk, ha csúcsra akarjuk járatni a bűnbirodalmunkat.

Végezetül pedig némi friss infó a PC-s kalózoknak: befutott a Skull and Bones hivatalos gépigénye is, melyet a lenti képen láthattok, négyféle felosztásban. A jó hír az, hogy az alacsony beállításokkal társított, 1080p-s és 30 fps-es hajózáshoz egyáltalán nem lesz szükség atomerőműre, a magasabb szinteken azonban természetesen elkell majd a megfelelő hardver.

1.
1.
Kamukaze
Wow. Így még egyetlen játék sem találta el a HIGH(1440) konfigomat. Mondjuk kíváncsi leszek, hogy ebből mi fogja fedni a valóságot.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...