A Dragon’s Dogma 2 volt a legkeresettebb játék márciusban Amerikában

  • Írta: aronsz
  • 2024. május 2.
  • Hír
Link másolása
Egy piackutató cég közzétette, hogy mely játékok voltak a legkelendőbbek az Egyesült Államokban márciusban. A lista élén a Dragon’s Dogma 2, a Helldivers 2 és az MLB The Show 24 végeztek.

A jelenleg Circana néven futó, korábban NPD-ként ismert piackutató cég jelentéséről a GameSpot számolt be. A legjobban fogyó videójátékok listája mellett a vállalat megállapításokat tesz az ipar egyéb mutatóira vonatkozóan is, mint például a hardvereladások.

A top 20-as lista élén a Dragon’s Dogma 2 végzett, mögötte pedig a Helldivers 2 található, amely egyébként februárban vezette a listát. A Sony játéka azonban megőrizte az első helyét a bevétel tekintetében, az évben eddig ezzel keresték a legtöbbet fejlesztők és két hónappal a megjelenés után már a kiadó 7. legsikeresebb játéka az Egyesült Államokban.

A teljes gamingre költött összeg (amibe a hardver, a kiegészítők és a játékok is beletartoznak) 4 százalékkal magasabb, mint tavaly ilyenkor. A játékokból valamint a kiegészítőkből származó bevétel pedig 9 százalékkal növekedett. Csökkent viszont a hardver eladások száma 32 százalékkal.

16.
16.
Doomsayer
#5: "szimplán tényleg optimalizálatlan lehet"

Ez nem beszólás, vagy ellenséges komment, de amúgy a legtöbben nem tudják mit jelent az optimalizáció és mi lesz tőle és mi nem lesz tőle. Lényegében a Dragon's Dogma 2 nem optimalizálatlan, hanem szar. Nem jó motorra nem jól van megcsinálva. Persze ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne vele eljátszani annak, akinek tetszik. Az egyik kedvenc Sci-fi RPG-m, az Insomnia: The Ark is full full szar volt, de annyira, hogy sem előtte, sem utána nem láttam még ennyira rosszat, de 76 órát toltam és emlékezetes maradt amíg élek :) De amúgy nem ajánlom senkinek, mert katasztrófa a cucc.
15.
15.
Doomsayer
#14: Hát szerintem a GTA4-ről beszélsz, mert arra igaz, amit írtál, de a GTA3 nem volt egy nagy gépgyilkos. Persze valamilyen gép kellett hozzá, de nem volt gáz.
14.
14.
Belunt
hát nem tudom, a GTA 3 hatéves volt, mikor az akkori gépek sem tudták akadásmentesen futtatni. ez nem tudta megakadályozni abban, hogy korszakalkotó játék legyen, maradjon. feltételezem (bár sem ezzel, sem az előddel nem játszottam) ennek a játéknak sem ez lesz a koporsószöge.
a mikrotranzakciókat elhiszem, hogy zavaróak, szerencsére nem kötelező őket megvenni.
13.
13.
Mufika
#6
Megemliteném ezekről a mikrotranzakciókról hogy amúgy teljesen scam az összes mert amit adnak az....
A, Ismered a játékot / megy a játék tehát amit adnának vagy teljesen felesleges neked vagy már meg van.
B, Nem ismered a játékot / vagy nem megy és amit ad az olyan kevés hogy konkrétan semmire nem mész velük, főleg hogy csak akkor hasznosak ha ismered a rendszereket...de ha ismered őket akkor meg nem akarnád megvenni.

Teljesen vicc, olyan mintha valaki azért rakta volna bele őket hogy röhögjön azokon akiknek nem megy a játék függetlenül attól hogy miért.
12.
12.
Chdz
#9: A legtöbb játékhoz a fejlesztők helyébe full mod supportot adnék (SDK-t hozzá). A játék életciklusát akár 10-15 évvel is kitolhatja, elég megnézni mondjuk egy FO4-et modokkal fényévekkel a vanilla előtt van, de ajánlott hozzá legalább 200-300 mod. Ég és föld lesz tőle. Lenne rá igény, de mivel a játékok 95%-a elsősorban konzolra készül egy zárt rendszerre, ahol amúgy is körülményes lenne a modding, kellene hozzá egy külön felület, ahol letöltöd, egy külön menedzser kiterjesztésekkel, pluginnal, azt hogy készíthess modokat PC kellene, megírod rajta, feltöltöd a PSstoreba pl (ezt amúgy se lehetne a zárt rendszere miatt) ezt külön a fejlesztőnek kéne biztosítani, a kompatibilitást minden modnak ellenőrizniük kéne, hiába az alkotója már megtette, egy rendszeren átkellene futnia... Pont ezért van ilyen kevés játék, ami modolható, amik vannak azok is inkább PC-re készülnek prioritásban. A Stalker 2, ha megjelenik, lehet újra elkezdek módokat készíteni hozzá. Azt nagyon szerettem csinálni.
11.
11.
Chdz
#10: Emlékszem mikor még NMM (NexusModManager) néven futott az FO3, NV, Skyrim-mel híresült el. Mára a Vortex lett a legjobb.
10.
10.
hedzsooo
#9: Nem hinnem. Szerintem egyszeruen a jatekok java ami engem erdekel, jol moddolhatoak, + igeny is van ra. Kielegeito volt a valaszom Zolika? Ezek a tenyek kerlekszepen a DD2 esetben is, nincsen koze semmilyen berogzodeshez, max. a te kis buksidban: https://www.nexusmods.com/dragonsdogma2 A Nexus a legnepszerubb modding oldalnak notte ki magat mara mar, igy talan a legegyszerubb ha odatevedsz 1 kis idore, "tanulmanyutra".
9.
9.
zoli12i
#8: Nálad ez a modding valami berögződés? Kényszerérzet, hogy mindehol megemlítsd, hogy létezik ilyen?
8.
8.
hedzsooo
Nagyon jo jatek. PC-n a modding community is nyomul szepen,szepen felturboztak a gyerekek mar.:)))
7.
7.
Chdz
#6: Maga a játék biztos nem rossz, átlagon felüli lehet. Az már egy 85-90 pontos játékra elmondható. Inkább a másnap belecsempészett mikrotranzakció, és technikai hibák miatt van ekézve a Capcom, amúgy jogosan.
6.
6.
Csoki80
Egy ilyen játék nem csak a nemtom hány hz frissítést és a felbontást jelenti. A látványviág a hangok, az atmoszféra a sok millió nizbasz ami körülvesz, a történet a dráma ezek sokkal fontosabbak.
5.
5.
Chdz
#4: Akkor szimplán tényleg optimalizálatlan lehet, vagy túltolták az NPC-k számát, vagy open-worldhöz a RE engine tényleg ennyire retek. Erről az tudna papolni, akik a motort továbbfejlesztik..
4.
4.
Doomsayer
#3: 7800X3D és 4090 mellett is droppol (Digital Foundry).
3.
3.
Chdz
#2: Alapjában véve belső terekre fejlesztett/optimalizált motortól ne várja el senki, hogy pöcc-röff majd rögtön visz egy OW gémet, a városokban is azért zuhan meg az fps, mert minél több NPC van egy helyen, annál nagyobb a prociéhsége (az összes játéknál ígyvan) , a PS5-ben eleve játékra a 8 magból olyan 6 fogható be tisztán, a többit elviszi a rendszer/os igénye, a ram-nál ugyanez, hiába közös a címtér, a rendszer kajál belőle, ahogy egy PC-nél is. Erre még rá jön, hogy optimalizálatlansággal is gond van, a motor is mennyire van módosítva ahhoz, hogy optimálisan kezelje az OW rendszert. Meg a legnagyobb kérdőjel mindig, egy fixhardverre, hogy az anyjukban nem tudnak optimalizálni, ha még kifutnak valami limitbe megértem, max lejjebb veszik a beállítást ami okozza, hogy jobban tartsa a frame-t.. Annyira nem néztem egyébként utána, de egy Intel/AMD-s high-end procival mennyire droppol be egy városba, ha nagyon, nah az gáz, ha PC-n nincs drop, akkor csak nem bírja a PS5 procija. Azt akkor nem tudják kijavítani soha, az NPC-k számából kell visszavenni, az megoldja, ahhoz meg patchelni kell.
2.
2.
Trottenbauer
#1: Én nem vettem meg az elsőként említett okok miatt.Az elsőt nagyon szerettem,az még rosszabbul futott és borzasztó rossz minőségű volt a képe,és ott fogadtam meg,ha lesz folytatása,és ugyanolyan trehány lesz a kivitelezése,akkor nem veszem meg.
A szívem vérzik érte,de kitartok az elhatározásom mellett.
Majd PS6-on bepótolom.
1.
1.
Doomsayer
Tehát akkor a teljesítményproblémák és a vastag arcbőrrel intézett mikrotranzakciók lényegében senkit sem zavartak annál jobban, hogy ír róla egy kommentet. Vagy még annyira sem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...