Bodycount

PlayStation 3, Xbox 360

FPS
Kiadó: Codemasters, Fejlesztő: Codemasters
Új FPS érkezik a Codemasterstől, a játékot a Black atyja találta ki, igaz, ő időközben elhagyta a fejlesztőcsapatot.
Értékelés: 4.5

Kiknek tartozik a THQ?

Most, hogy sikerült túladni a THQ játékain, jöhetnek a követelések: hitelezőknek, kiadóknak, fejlesztőcsapatoknak és volt munkatársaknak is tartozik a becsődölt vállalat többek között.

Megjelenés előtti trailert kapott a Bodycount

Pénteken végre megjelenik, s bár mi reménykedtünk benne, az első tesztek nem sok jót írnak a Bodycountról. A Codemasters új trailert adott ki az FPS-ről, amely egyben az utolsó is: a közel két perc hosszú launch előzetesben a játék legjobbnak vélt pillanatait vágták össze a készítők.

A heti játékmegjelenések és filmpremierek

Kissé megkésve, de összeraktuk a megjelenési listát, s bár lehet panaszkodni, hogy vége a nyárnak, az kétségtelen, hogy ez a játékosoknak kedvezni fog. Az uborkaszezonnak vége, a héten olyan címek kerülnek boltokba, mint a Driver: San Francisco vagy a Bodycount.

Bodycount - fejlesztők a multiplayerről

Befutott a Bodycount legújabb fejlesztői naplója, s bár sokan húzzák a szájukat a játék miatt, azért mi naivan reméljük, a jövő héten nem ér bennünket csalódás. Az új videóban az FPS többjátékos részéről emlékeznek meg a készítők, kis angoltudás persze szükséges a megértésükhöz.

Bodycount - fejlesztői napló a vizuális stílusról

A múlt héti téma a fegyverválaszték volt a fejlesztői diskurzusban, ezúttal a játék világának megalkotásáról mesélnek nekünk a Codemasters munkatársai. Bár korábban nem tartozott a Bodycount erősségei közé a látványvilág, e sarkalatos pont szerencsére az utóbbi időben jelentősen pozitív fejlődést mutat.

Bodycount - a fegyverek Ázsiában is zakatolnak

Oké, hogy a Bodycount elsősorban az akcióra gyúr rá, ahol szinte érezzük a lábunk alatt a hulló töltényhüvelyek forróságát, ám van egy pont, amire a Codemasters igen-igen büszke: ezek pedig a nagyzenekari muzsikák, melyek a játék alatt szólnak. Az új trailer erre hívja fel a figyelmünket.

Befutott a Bodycount első fejlesztői naplója

Bár a Bodycount alig egy hónap múlva érkezik - ha nem jön ez a videó, biztosan elfelejtem -, mégis alig hallani róla valamit. A minap a játék első fejlesztői naplója futott be, amiben a Codemasters srácai az FPS fegyvereiről fognak mesélni - rendkívül fantáziadús témaválasztás, lessük meg!

Codemasters: határon vannak a konzolok

A Codemasters két stúdiója egyszerre nyilatkozott azzal kapcsolatban, hogy szerintük kezdik elérni a jelenlegi konzolok technológiai határait. Persze azért próbálkoznak tovább és tovább tolni azt, ami technikailag lehetséges, de a dolog egyre nehezebb lesz. És még közel sincs az új generáció.

A Bodycount trailerek párban járnak

Agyatlanul húzogatni a ravaszgombot felemelő érzés Stuart Black szerint, a designer anno a Black című FPS-eposzért felelt. A Codemasters újra elővette a receptet, hogy golyózáporral, robbanásokkal és ellenségek hadával adózzon a fegyverpornó szellemiségének.

E3 2011: Bodycount - a fegyverpornó új arca

Habár az eszmeiség kitalálója, Black úr már nem erősíti tovább a Bodycountért felelős csapatot, a Codemasters, úgy látszik, nélküle is kitörő lelkesedéssel végigviszi a projektet. Ha kiver a veríték a virtuális ravasz elsütésekkor, ha minden vágyad a lövöldözés, semmint a taktika, akkor a Bodycount kilóra meg fog venni.

Bodycount - "el kell határolódni a CoD-októl"

Jelenleg a Call of Duty-játékokat tartja az FPS műfaj legnagyobb problémájának a Bodycount fejlesztési vezetője, Andy Wilson az EDGE magazinnak adott interjújában. Szerinte a lövöldözős címek manapság egy helyben toporognak, a kiút egyedül az, ha valami más lesz, mint a CoD, vagy a Battlefieldek.

Stuart Black a City Interactive-hoz szerződött

Íme a nap egyik legmegdöbbentőbb híre: a játékos berkekben csak fegyverpornónak becézett Black atyja, Stuart Black a Codemastersszel való szakítás után már a kétes minőségű produktumairól híres City Interactive sorait erősíti. Egy új,londoni stúdióban második világháborús címen dolgozik jelenleg.

2012-ben jön a Race Driver: Grid 2

A Codemasters vezérigazgatója, Rod Cousens fedte fel nagy vonalakban a kiadó következő éveire vonatkozó menetrendjét: úgy néz ki, az angolok alaposan rágyúrnak a folytatásokra, egyik sikercímüket sem szeretnék sokáig pihentetni - 2012-ben például máris jön a nemrégen bejelentett Grid 2!

Csúszik a Bodycount megjelenése

Fél évet legalább késni fog a Codemasters legújabb FPS-e, a Bodycount. A fegyverpornóként is becézett játékot fejlesztő csapat egyik fejese lelépett, ez hátráltatja a munkálatokat - aggodalomra azonban nincs ok, a Codemasters szerint a játék el fog készülni, csak egy picit csúszik a megjelenése.

Stuart Black kiszállt a Bodycount fejlesztéséből

Egy meglepő gyászhírrel szolgálhatunk ma délután: hiába tekintette sajátjának Stuart Black a Black szellemi folytatását, három év után felállt a székből.

E3 2010: Bodycount - bevezetés a fegyverpornóba

A Codemastersnél maga Stuart Black mutatta be legújabb FPS-ét, a Bodycountot. A játék irgalmatlanul jól néz ki, a torkolattűz megint elvakítja a játékost.

E3 2010: Elkészült az első galériafrissítés

Brutális képfelhozatal! Assassin's Creed, Bodycount, Bulletstorm, Metal Gear Solid, Shogun 2, HAWX 2, Ghost Recon, Crysis 2, Driver és még sok más érdekesség!

E3 2010: Bodycount - fegyverpornó élőben

Stuart Black végre újra tobzódhat sajátos elképzeléseiben, amik szerinte egy FPS-ben helyénvalóak. Az első játékmeneti előadásban zúzás megy, de kicsit csúnyán.

GDC 10: Giga adag screenshot a kiállításról

Annyi screenshotunk van a Game Developers Conference-ről, hogy még a lista átolvasása is külön program. Ja, és csak szupersztár címek vannak benne!

GDC 10: Volt Black 2, csak nem készült el

Stuart Black, a Black című FPS atyja megint rivaldafénybe került, legutóbb azt nyilatkozta például, hogy ő dolgozott a Black 2-n is, de a projekt végül nem valósult meg.