Miért áll a Wii-s Civilization fejlesztése?

  • Írta: fojesz
  • 2008. február 5.
  • Érdekesség
Link másolása
Egy jó ideig biztosan nem jelenik meg Nintendo Wii-re a Civilization Revolution - az egyik programozó elárulta, hogy miért állították le a játék fejlesztését.
Egy jó ideig biztosan nem jelenik meg Nintendo Wii-re a Civilization Revolution - az egyik programozó elárulta, hogy miért állították le a játék fejlesztését.

Ugrás a galériához

Scott Lewis elmondása szerint a konzolos Civilizationt eredetileg kizárólag PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra tervezték kiadni. Az irányítást és a kezelőfelületet a két gép kontrolleréhez igazították - röviden csak a két gépben gondolkodtak. Körülbelül egy évvel a munkálatok megkezdése után meglepődve figyelték a Nintendo Wii és a DS sikereit, majd nagy izgalmak közepette nekikezdtek a más technológiára építő konzolokra írt változatok fejlesztésének. Míg a DS-változat munkálatai rendben haladnak, a Wii-verzió már problémásabb volt - Lewis szerint olyan mértékben a PS3 és az X360 kontrollerére tervezték a játékot, hogy az egész kezelőfelületet és az irányítást át kéne dolgozni a Wii-s kiadás kedvéért. A Firaxis programozója úgy gondolja, ha mind a négy platformra együtt indult meg volna a fejlesztés, akkor nem szünetelne a Wii-s játék hegesztése - persze szerinte sem kizárt, hogy idővel befejezik majd a projektet.

1.
1.
Aramisz93
"Míg a DS-változat munkálatai rendben haladnak, a Wii-verzió már problémásabb volt - Lewis szerint olyan mértékben a PS3 és az X360 kontrollerére tervezték a játékot, hogy az egész kezelőfelületet és az irányítást át kéne dolgozni a Wii-s kiadás kedvéért."



NEM GONDOLTAK ERRE? Ez logikus, hogy át kell tervezni az egészet...teljesen más az irányitás...és még ők vannak meglepődve...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...