A minap megérkezett a hivatalos Need for Speed blogon megjelent bejegyzés második része, mely újfent tartogat néhány érdekességet a rajongók számára.
Nem is olyan régen olvashattátok a hivatalos Need for Speed blogon megjelent, készítők által írt beszámolót, melyből kiderült néhány érdekesség a World Online kapcsán. Most megérkezett a bejegyzés második része, mely újfent tartogat néhány érdekességet a rajongók számára.
Az első blog-bejegyzésre rengeteg visszajelzés érkezett, amiért a készítők rendkívül hálásak és örülnek, hogy ilyen nagy az érdeklődés a játék iránt. Kezdésképpen újabb „régen és most” stílusú képekkel nyitják beszámolójukat.
Jelenleg is nagyon elfoglaltak a Black Box-os srácok, hiszen következő játékukon dolgoznak, mely állításuk szerint már most nagyon jól néz ki, s nem mellesleg valószínűleg ez már a 2011-es Need for Speed lesz. A készítők maguk is figyelik a nagyobb rajongói oldalakat, ahol rengeteg kérdést tettek fel a játékosok, melyekből a srácok igyekeztek kiválogatni a legjobbakat, és azok alapján megírni az újabb információkat:
„A játékban lesz napszak váltakozás. Sajnos még nem volt alkalmunk eddig megmutatni, hiszen folytak a munkálatok. A minőség érdekében igyekeztünk a váltakozás folyamatát finomítani, melyhez rengeteg égbolthoz és világításhoz szükséges anyagot használtuk fel - persze emellett meg kellett találni egy bizonyos egyensúlyt a teljesítmény és a minőség között is, a PC-k sokfélesége miatt.
A World Online térkép. Rengeteg újra szerkesztett térképet láttunk az utóbbi időkben a needforspeed.com fórumán. Vannak köztük rendkívül jó, ötletes megoldások is, de van egy rossz hírem, minden marad ahogyan most van. Nincs tervben, hogy megváltoztassuk a Rosewoodot és Palmontot összekötő útvonalat, Rockport belvárosa pedig már újra lett építve, így az ehhez kapcsolódó utakon már hiába is szeretnétek, nem lehet rákapcsolni a másik várost. Remélhetőleg amikor meglátjátok a változásokat, magatok is belátjátok ezt a tényt. Ugyanakkor tudjuk, hogy a rajongók még mindig mérgesek a hiányzó híd miatt, amiről még a Most Wanted végén ugrathattunk, amikor Cross elől menekültünk Palmontba. Ez a híd kimaradt, hiszen a készítésnél igyekeztük arra koncentrálni, hogy új dolgot adjunk. És még egy dolog a térképekkel kapcsolatban: Tri-City Florida alapján készült, így ajánlatosabb lenne délen elhelyezni.”
Néhány dolog még nem tökéletes, de nyugodjatok meg, jelenleg is folyik a Carbon és Most Wanted elemeinek és textúráinak frissítése. Aki még mindig kételkedik, küldjön néhány magas grafikára állított képet a Most Wantedből vagy a Carbonból, és válaszul megkapja a lehető legjobb válaszképet, amit Andrew el tud készíteni!
Egyébként mindjárt az első képen (az óriás fánkkal) tisztán látszik hogy csak annyi a külömbség, hogy részletesebbre van állítva a graf(mindent fullra és 1280x1024-re)...és az meg engem speciel egyáltalán ,nemhogy nem érdekel hogy milyen fánkot reklámoznak a hülye amerikaiak, de az sem hogy milyen színe van egy fánknak, ami mellett 290 km/h-val elszáguldok...
Azt sem értem, attól miért kéne elélveznem hogy, több napszak lesz benne. Ezt eddig csak üzleti okok miatt nem tették meg, hogy kiadhassák a Carbont, ami ugye éjszakai terep...ennyi és hogy most átmenetes lesz? Nagy kaland. Bármelyik játékban így van ez.
És azt a hidat sem értem miért hagyják ki? Engem sokkal jobban érdekel mi van a híd túloldalán, mintsem ez a hülye duma, hogy "az nem számít újításnak, így nem foglalkozunk vele"...
Egyszóval a "nesze semmi fogd meg jól" életérzés kerekedett felül...
A múltheti beta jelentkezés csak egy teszt volt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.