inFamous 2 - részletek az új erkölcsi rendszerről

  • Írta: zoenn
  • 2011. február 2.
  • Hír
Link másolása
Az inFamous 2 főhőse, Cole nem csupán egy rendíthetetlen szuperhős, hanem van szíve is. Az első játékban meglehetősen statikus karmarendszer működött, jól elkülöníthető jó és gonosz cselekedetekkel, a folytatásban viszont új erkölcsi döntések elé állhatunk, melyek sokkal organikusabbak.

A karmapillanatok átélését nagyban megkönnyítik a karakterközpontú átvezető jelenetek, párbeszédek, melyet 3D mocap technológiával varázsoltak a képernyőre, magyarázta Ken Schramm, a Sucker Punch fejlesztője. A lelkiismeret többször szóba kerül, ám nem olyan átlátható döntésekkel, mint az elődben.

Vegyük példának az inFamous 2 két NPC-jét, Kuót és Nixet. Kuo egy NSA-ügynök, aki segít Cole-nak legyőzni a Bestiát. Nix a New Maria körül található mocsárvidéken nőtt fel, aki gyűlöli Betrandot és követőit, mert megölték a családját. Cole-nak a játék egyik bizonyos pontján döntenie kell e két karakter között, hogy Kuo tanácsára hallgasson, netán engedjen Nix kísértésének. A két eltérő világszemlélet valamelyikére kell tennünk a voksunkat, mely nagy hatással lesz a történet további alakulására.

Mindkét választható irányút egyaránt mutat fel előnyöket és hátrányokat, nem könnyű megtalálni a helyes utat, valahogy mindenképp rosszul jár valaki. Mérlegelni kell tehát, hogy szerintünk melyik a legkisebb rossz, vagy ellenkezőleg, lehet, hogy pont ez a cél a gonosz Cole számára. Ötletes.

Az alábbi trailerben hősünk a jó utat választja:

4.
4.
Playstation3_GameR
Végre hallat magáról a második rész. Remélem valóban megjelenik még idén, az első rész az egyik nagy pozitív meglepetés volt számomra a játékok terén.
3.
3.
Mortis
Hohóóó. Az első rész legjobb pillanatai is a választási lehetőségeknél voltak. Vártam a fejlődést és igen. :D
1.
1.
Qka19
Város!!!!!!Első is nagyon ütött!!!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...