Kinect - a marketingesekkel együtt fejlesztették

  • Írta: InGen
  • 2011. április 8.
  • Érdekesség
Link másolása
Nem, nem arról van szó, hogy a Kinectet és a marketingeseket együtt fejlesztették volna, hanem arról, hogy a marketingeseknek komoly szerepe volt a Kinect kialakításában és a Kinect-játékokban. És akkor még csodálkozunk, hogy nincsenek igazi hardcore anyagok, mi?

Kudo Tsunoda, a Microsoft Game Studios fejese és a Kinect mögött álló kreatív elme arról beszélt, mekkora hatása volt a marketingeseknek az egész Kinect-élmény megteremtésére. Nos, úgy tűnik, hogy eléggé nagy, nélkülük ugyanis valószínűleg nem jöhetett volna létre a cucc.

Ehhez persze hozzá kell tenni, hogy a fejlesztők általában utálják a marketingeseket és fordítva, ebben az esetben azonban más volt a helyzet: "Fejlesztőként éveket töltöttünk azzal. hogy hardcore játékokat készítsünk, ahol a vér frankón fröccsen ki valakinek az arcából. Tudtuk, hogy tervezzünk meg dolgokat, hogyan oldjunk meg dolgokat, és hogyan legyen tökös a végeredmény."


Tsudona szerint azonban a Kinect esetében egészen más volt a helyzet. Itt nem arra koncentráltak, amit ők szeretnének, s amiben már sok-sok év tapasztalatuk volt, hanem elkezdtek információkat gyűjteni arról, mit is szeretnének az emberek. S amikor egy nagy rakás bejövő adat alapján határozzák meg, hogy mit is kellene fejleszteni, nos, akkor Tsunoda szerint is szinte eltűnnek már a határok a fejlesztők és a marketingesek között.

"Hálás vagyok a marketingeseinknek. Nem csak elénk dobtak egy nagy rakás adatot, hanem segítettek ötletelni azzal kapcsolatban, hogy mit is akarnak a vásárlóink" - fejezte be Kudo Tsunoda.

4.
4.
Mortis
A tömegek megfigyelése ma már külön szakmává vállt. Valóban nélkülözhetetlenek.
3.
3.
Quent1n
Nem is tudtam h a Kinect mögött is egy japán áll. :) Szép munka!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...