Kojima nem akar hozzányúlni az MGS1-hez

A Metal Gear Solid több szempontból is történelmet írt, de a legfontosabb érdeme nyilvánvalóan az, hogy megmutatta a játékiparnak, mennyire lehet közel hozni egymáshoz a játékokat és a filmeket. Egyre többször merül fel tehát a kérdés: lesz-e mostanában remake?

Úgy látszik, igenis lenne igény arra, hogy a fiatalabb generáció is új köntösben tapasztalhassa meg azt, hogy honnan indult el a modern Metal Gear Solid-sorozat. Kojima elmondta, szeretné kielégíteni ezeket az igényeket, legalábbis producerként, a kreatív oldala azonban már más tészta: "Ha meg is csinálnánk, teljes remake-nek kellene lennie, egyedül a sztori maradna a régi. Ha sort kerítünk rá, producerként szívesen részt vennék benne, de a készítését másra bíznám."


S ezek alapján habár úgy tűnik, valójában ő is szeretne egy remake-et, ez nem teljesen igaz. Ezek után hozzátette ugyanis, hogy nem igazán szeretne hozzányúlni ehhez a legendához: "Ha megváltoztatsz valamit, megváltozik a játék is, és ezt el szeretném kerülni."

Kojima szerint az MGS egy bizonyos időben, egy bizonyos kornak készült, s ez megjelenik az irányításban és a történetben is. Ezen kívül nem szabad elfelejteni, hogy GameCube-ra készült már egy remake - ez volt a Twin Snakes -, ami némileg belenyúlt a játékmenetbe, és az irányításba, s ez sokszor a kárára is vált: az MGS2-ből átvett FPS-nézet bevezetése például túl könnyűvé tette a játékot.

11 komment - szólj hozzá!