Brutális nehézséggel jön a Sine Mora is

  • Írta: zoenn
  • 2012. január 21.
  • Hír
Link másolása
Úgy látszik, a fejlesztők kezdenek visszatalálni a hőskorban tapasztalható kihíváshoz, mely elsősorban a régi címekre volt jellemző. Azt már tudjuk, hogy a BioShock Infinite is kap majd hardcore-módot, de a magyar Digital Reality játékában is bekapcsolhatjuk az Insane nehézséget.

A fél karunkat is odaadnánk egy igazán belevaló kihívással rendelkező címért, sajnos a mai trendek nem igazán kedveznek a vágyainknak, tavaly csak a Dark Souls nem kért elnézést azért, mert a kedves játékos netán fűbe harapott. Nos a Grasshopper Manufacture és a Digital Reality közös játékában, a Sine Morában is választható lesz az Insane nehézség a megszokott normál mellett. A Sine Mora megjelenéséről még nincs infónk.

25.
25.
hl89x9
na igen van erre is rossz megvalósítás is:
találkozz YX-vel majd lerak valahova te pedig találgass, hogy hol vagy merre kell menni mit kell csinálni az találkozáshoz
ja és persze van "fénykép+térkép bejelölve" a célpont járművől, de nincs ott hanem letakarva áll egy garázsban :P
24.
24.
salamon.andras77
#23: Far Cry2-ős sebkezelés simán mehetne csak részletesebben ugye (fertőtlenítés stb). A térkép+fotós megoldás sem rossz, csak van olyan játék ami még arra is lusta.Főleg régiek voltak ilyenek. Objektív: Mentsd meg x-et. Hely: Találd ki bazdmeg XD
23.
23.
hl89x9
#21-22
én pont azt szeretem ha adnak egy képet mondjuk egy házról ahova be kell hatolni meg max bejelölik a térképen, hogy hol van és neked kell odatalálni ahogy akarsz akár lopakodva vagy rambo módon bármelyik irányból
az objektíva nyilaknak meg max easy fokozaton lenne csak helyük
újratöltődő élet helyett lehetne az, hogy ellátod a sebedet (elvégre kapsz kiképzést)
22.
22.
salamon.andras77
#20: Ja azt meg kihagytam, hogy az objektív nyilat ha kiveszik az frusztrációt fog elérni, nem kihívást. nem egy játékot hagytam a francba mert basztak belerakni objektívet. Értek angolul de egy 90000 négyzetméteres több emeletes pályán nehogymár be kelljen kapcsolnom a gps-t. A játék elsődleges célja a szórakoztatás, ha valaki nagyon kihívást akar játszton MLG ligákban.
21.
21.
salamon.andras77
#20: az sem lenne teljesen jó, hogy egyszerűen alig lesz lőszer pl egy codban, ahol nem 1-hit-kill-es fegyverek vannak sokszor, és igencsak szórni kel néha az ólmot. A visszatöltődő élet meg azért kell, hogy pörgősen mehessen a játék. Sokszor az tartja a feszültséget a játékosban, hogy nonstop találatokat kap, ezért igyekszik rohan - pörögnek az események. De ha nincs hp reg akkor szépen lassan tökölni fog, és lassúvá válik egy akciójáték. Az meg a másik, hogy az AI egyből eltalál3szor amint megmozdulsz fedezékből (FEAR3), és egyből tudja hol vagy ellentétben veled akinek fingja nincs, hogy hol van az ellenség. Annyival lehetne ezt javítani talán, hogy lassítjék egy kicsit a pörgést, és mondjuk nem hp reg van hanem valami alternativa pl:codban ha megsérülsz odaüvöltesz a felcsernek, és rendbepofoz, aztán mehet tovább. Meg ha sokszor megsebesül az ember, és hívja a dokit, akkor lehetne poént belerakni pl 5 hívás után mondaná a dok, hogy "Másnak is kell a kötszer" XD
20.
20.
hl89x9
nem tűnik lehetetlen nehézségnek ez az insane fokozat
inkább a fejleszők szokhatnának már le az újratöltődő életről,fedezék meg lőszerpakk 5 méterenként pályatervezésről és a "follow him" meg "place bomb here" nyilakról és máris jelentenének kihívást a játékok
19.
19.
gegory
Hát nem találták fel a spanyolt viaszt. Ez a Stilus japán Danmakura (Bullethell) hajaz ezerrel. Csak annyi különbséggel, hogy amit itt extrém nehéz fokozat az ott a normal mód :P (normal nehézségen - > http://a4.mzstatic.com/us/r1000/043/Purple/e2/5f/2e/mzl.biksblrr.320x480-75.jpg) Ajánlom Mondjuk a Danmaku unlimitedet lenne mit tanulniuk a stílusról :S
18.
18.
salamon.andras77
#6: Ezért írtam, hogy opcionálisan nehéz. Ha van easytől hardcoreig fokozat minden oké.
16.
16.
kirschakos
Most komolyan a Digital Reality, a Haegemonia alkotói ilyen játékot készítettek? Azért ez nem kis csalódást. Pláne ilyen zenével.... Mikor felcsendültek a dallamok valami szenzációsra számítottam, de ez elég gagyi lett sajna. Olyan mint a régi nintendo játékok csak jobb grafikával. Tudnak ők jobbat is ennél!
15.
15.
felegyi
Ebbe mi a énhez Insane fokozaton? Kb Tv-játék szintű nehézséggel dukál...
13.
13.
Kocsis92
ebbe nem az insane a nagyon durva, hanem a normal irtó gyenge...
amúgy kövezzetek meg, de nekem tetszik ha nem túlságosan nehéz a játék. az állandó halál meg ismétlések nagyon visszavesznek a játékélményből, sokkal jobban szeretem hogyha folyamatosan pörögnek az események, sodródok az árral elkap a lendület, minthogy egyfolytába meghalok és ismétlem a pályát
8.
8.
BudTerence
#7: Igazad van, hogy két "g", és el van írva, szerintem ezt mindenki tudja, de nem kell rögtön Schmitt Pál-ozni, ez teljesen felesleges és nem ide illő.
7.
7.
szinkron
#4: Akkor érdemben újra jelzem, hogy a nehézséggel, két G. Aki szerint ez a hozzászólás érdemtelen, annak nincs esze.
6.
6.
randall13
#2: Ezért van több nehézségi fokozat...
Én speciel mindig ízin tolom a singleplayert, mert nem célom 20x végignéznem ugyanazt a részt. Viszont akkor már a 80% se csesszen ki a maradék 20-al. Akinek konzolja van, valszeg nem fog mindent letörölni egy végigjátszás után és egyből új játékot venni.
5.
5.
volkornka
Amúgy remélem egyre több fejlesztő csatlakozik majd ehhez az irányhoz.
4.
4.
volkornka
#3: Mi meg örülünk ,hogy érdemben hozzászóltál a témához.
3.
3.
szinkron
Na, ezt a cikket Schmitt Pál írta? Gratulálok a címhez.
2.
2.
salamon.andras77
Ha opcionálisan lesz nehéz az rendben van, de ne legyen Dark Souls kategória. Se ez, se a jövőbeli játékok amik kijönnek. Az extrém nehézségű játékokat csak a hardcore gamerek szeretik, és lássuk be a játékosfelhozatalnak kb 20%át teszik ki. A maradék 80% szeret szórakozni játék közben (milyen meglepő), és a 20% extremista miatt nehogymár nekünk kelljen szopni, ha annyira ki akarnak baszni magukkal, tolják maratonon Dark Soulst. Kihívás=OK Frusztrálás= NEM OK.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...