Next-genre fejleszt a Lionhead és a Bethesda is

Egyre inkább érvényesül a "nem zörög a haraszt" elve, ugyanis két további fejlesztőcsapatról derült ki álláshirdetések útján, hogy már a következő generációhoz verbuválnak munkaerőt. Az egyik a Microsoft belsős stúdiója, a Lionhead, a másik pedig a Bethesda.

A Bethesda egészen konkrétan egy "tapasztalt programozót keres, akinek csúcstechnikával kell dolgoznia egy be nem jelentett projekten, a jövőbeli konzolokra". Ami azonban ennél is érdekesebb, hogy a cég előnyben részesíti azokat, akik komoly tapasztalatokkal rendelkeznek a DirectX 11 területén, ami egyrészt kizárja, hogy Xbox 360-ról vagy PS3-ról legyen szó, másrészt pedig megerősíti, hogy a következő generációs konzolok ezt az API-t fogják használni.

Mindezt pedig csak tovább erősíti a tény, hogy érdekes módon a Lionhead is pont most kezdett el fejlesztőket keresni. Nekik egy vezető engine programozóra lenne szükségük, s habár azt nem mondják, milyen platformokra, itt is megkövetelik a modern renderelő API-k és a DirectX 11 ismeretének meglétét.

Mivel a Lionhead a Microsoft egyik teljes tulajdonú, belsős stúdiója, ez azt jelentheti, hogy lassan a legnagyobbak is elkezdenek felkészülni a generációváltásra. Persze, feltehetjük a kérdést, ha még csak most keresnek lead engine programmert, mikorra lesz ebből játék?

11 komment - szólj hozzá!