Habár a Diablo III megjelenésétől pár órányira valószínűleg nem sok embert mozgat a Titan Quest el nem készült folytatása, de tudjuk, hogy sokan rajongói voltak az első résznek. Éppen ezért szomorú az a történet, melynek végkimeneteleként végül nem készülhetett el a második. Szóval, a dolog úgy kezdődött, hogy a fejlesztő Iron Lore teljes mértékben arra számított, hogy elkészítik a folytatást a THQ-nak, s már el is kezdték lefektetni az alapokat, amikor a kiadó szólt, hogy nem szeretne egy újabb, csak PC-re készülő játékot, helyette valami multiplatform cím lenne jó inkább.
Az Iron Lore ezek után gyorsan váltott, és elkezdtek dolgozni egy multiplatform fantasy-játékon, ami a készítők elmondása szerint egy fajta sötét, Gears of War-jellegű anyag lett volna (csak persze nem a jövőben), jóval keményebb világgal, mint az Amalur. Éppen elkezdték a fejlesztést, amikor a THQ úgy döntött, mégsem kell neki a projekt, s mikor a kiadó látta, hogy a Big Huge Games leszerződtette a The Elder Scrolls-játékok alkotóját, a legendás Ken Rolstont, azonnal lecsapott, és megvette a csapatot.
Az Iron Lore nem tudott új kiadót találni, így végül kifogyott a pénzből és csődbe ment. A THQ szintén pénzügyi gondokkal küszködött, ezért eladta a Big Huge Gamest a 38 Studiosnak, aki aztán lepaktáltak az Electronic Artscal, s így jelenhetett meg a Kingdoms of Amalur.
A Kingdoms of Amalur teszünkben már alaposan kiveséztük, hogyan is állt össze ez a játék - hiszen a történet eléggé érdekes. Kiderült azonban, hogy már a játék megjelenése előtti időszakra is jutott dráma elég; például ezért nem készült el a Titan Quest II.
Nem akrok hazudni de legalább másfél évig nyomultam vele, nagyon szép idők voltak azok!
Azthiszem egy dvd-n még meg is vannak valahol a savek.... Nagyon sok profilt kezdtem vele.... Lehet nosztalgiaként felrakom megint...
Persze azért a Kingdom is remek játék
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.