A névtelen informátor, aki elmondása szerint egykor maga is dolgozott a SimCityn, a Rock Paper Shotgunnak árulta el, hogy a Maxis állításával ellentétben a játék működéséhez közvetlenül nem szükségesek a szerverek, így az állandó internetkapcsolat sem lenne indokolt.
"A szerverek nem végeznek semmilyen számítást a városod szimulálásához. Olyan szerverekként működnek, amik a játékosok és a városok közötti különböző üzenetek továbbítását segítik, illetve ezek a mentések felhős tárolói, összekapcsolnak az Originnel, de ennyi. De hogy mit csinálnak a játékban? Semmit. Fogalmam sincs, miért állítanak mást."
Korábban a Maxis fejese, Lucy Bradshaw úgy nyilatkozott, hogy a SimCity offline módra való átállítása lehetetlen, mert a szervereket használják a régiók szimulálására, és hogy a játék kapcsán rengeteg számítást inkább a felhőben végeznek, hogy így ne a játékosok számítógépét terheljék ezekkel. A Rock Paper Shotgun forrása azt mondta, "lehetséges", hogy Bradshaw félreértett valamit, vagy mást mondtak neki.
Az úriember hozzátette: az offline mód beüzemelése nem jelentene túl sok fejlesztői munkát, igaz, a kizárólag egyjátékos rész valamivel több korláttal rendelkezne játékmenet terén.
Köszi, Naridar!
Mondjuk vannak (lesznek) egyéb multiplayer elemek mint a kereskedelem, amik internet nélkül nem működnének de ez egyértelmű ;) Személy szerint megvagyok offline mód nélkül, de kíváncsi vagyok mit fog lépni a későbbiekben a Maxis.
#7: Nem véletlenül fordul elő sokszor, hogy emberek megveszik a játékot és utána cracket használnak. Van amikor csak azért, hogy ne kelljen CD-t használni (ne karcolódjon), van amikor meg a hülye védelmek miatt, amik miatt az eredeti játék sem indul el :)
http://www.gamefront.com/simcitys-always-online-mode-is-only-necessary-for-drm/
Sim City: http://gaming.stackexchange.com/questions/107699/how-much-data-does-simcity-transfer
Battlefield 3: http://mygaming.co.za/news/features/15417-battlefield-3-pc-bandwidth-usage.html
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.