Mi az a Need for Speed: Millionaire?

Egy kukában landolt Need for Speed-epizód koncepciója. A Criterion Games fejese, Alex Ward több soha el nem készült projektjükről is lerántotta a leplet - ez volt köztük az egyik.

A Criterion Games fejese, Alex Ward a Twitter-csatornáján leplezett le néhány kukában landolt projektet, a Need for Speed: Millionaire volt közülük az egyik. A játék alapötletét még a Need for Speed: Hot Pursuit elkészítése előtt agyalták ki, a története szerint hősünk friss lottónyertesként megvette volna az összes csúcsverdát magának és a haverjainak.

A Criterion a Freeburn és Top Gear egyvelegének szánta az anyagot, és bár hat hónapon át küzdöttek vele, végül a kukában landolt a projekt - pont azért, mert Ward bevallása szerint is annyira unalmas volt, mint ahogy hangzik: "Nem kell aggódni, nem dobunk el semmit, ami jó."

Emellett kiderült, a Burnout Paradise előtt egy másik Burnout-projekten is dolgoztak, ami a 66-os úton játszódott volna, sőt Ward maga egy Medal of Honor-játék koncepciójánál is közreműködött, ami félig nyitott világgal és részben német kampánnyal kecsegtetett a játékosoknak.

A Criterion Games jövőjéről egyébként nem sokat tudni: a csapat nagy része Need for Speedezik, a maradék munkatársuk pedig legszívesebben elszakadna végre a versenyjátékoktól. 

20 komment - szólj hozzá!