QTE sem lesz az új Thiefben

  • Írta: fojesz
  • 2013. november 16.
  • Hír
Link másolása
Az Eidos Montreal nemrég jelentette be, hogy kiveszi az XP-rendszert az új Thiefből, most pedig arról számolt be, hogy a rajongók nyomására a QTE-jeleneteket is kivágta a játékból.

Az Eidos Montreal a hivatalos blogján jelentette be, hogy kivágták a QTE-jeleneteket az új Thiefből. A stúdió munkatársa, Valérie Bourdeau szerint amúgy sem volt belőlük túl sok, az egyórás E3-as demóban például csak egy ilyennel lehet összefutni, azonban így is világossá vált, hogy a rajongóknak és a sajtónak sem tetszenek.


A fejlesztőcsapat emellett beszélt egy keveset a Hardcore módról, ami egy olyan nehézségi szint a játékban, ahol te állíthatsz be magadnak mindenféle nehezítést. Bekapcsolható például, hogy halál esetén teljesen véget érjen a játék, amihez hozzá lehet azt is csapni, hogy akkor is meghalj, ha észrevesznek az ellenfelek... Ezeken kívül letiltható a Focus és minden vele kapcsolatos képesség, illetve kikapcsolhatók a kezelőfelület egyes elemei is.

Ja, és úszás sem lesz. A Thief jövő februárban jelenik meg PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra.

21.
21.
Shannaro
#20: Nem lesz semmi olyan, ami túlságosan is természetfeletti. Elvileg. Se szellemek, se zombik, se patkányemberek, se kurshokok.
20.
20.
SP4C3F0X
Kurshok élőlény lesz benne? Az volt a kedvencem meg a föld alatti járataik.
19.
19.
randall13
#16: Fú hát ez jó nagy hülyeség, már a Mass Effectben is utáltam a dialógusok közben. Az asztalon támasztva a fejem olvastam a szöveget és hirtelen felugrik egy választási lehetőség; na ekkor mindig levertem valamit az asztalról a kapkodásban.
18.
18.
DigitalEye
Nagyon látszik az igyekezet és ez nekem nagyon szimpatikus. Nem nagyon tudok mondani olyan fejlesztőt manapság, amely ennyire odafigyelne a visszajelzésekre. Nagyon jó játék lesz ebből, érzem én!
17.
17.
Teuton
#16: Azt hiszem ez jó példa, késpárbaj közben villantja hogy melyik egérgombot vagy billentyűt kell megnyomni: https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=vlysZ8lZUwk#t=261
16.
16.
Teuton
#13: Quick Time Event.
A képernyőn elkezd villogni a jelzés hogy nyomd meg ezt a gombot vagy azt a gombot, és ha nem teszed meg időben akkor felsültél.
15.
15.
Szabby999
Nyilván anyagi érdekek is vannak mögötte, de nekem akkor is szimpatikus, hogy a fejlesztők ennyire figyelnek a rajongók és kritikusok véleményére. Sokkal jobb folytatásokat kapnánk más játékokhoz, ha a többi fejlesztőcsapat is hasonlóan járna el...
14.
14.
Szabby999
#13: Jó kérdés, mert csupán ez az egy "apróság" maradt ki a cikkből, amiről voltaképpen szól...
12.
12.
hurkagyurka2
Tök jó. Aztán majd jönnek a kritikák, hogy 10 év után is ugyanaz az uncsi játékmenet, nulla újítással, és hogy de sz*r az egész. Meg, hogy nem haladnak a fejlesztők a korral..Jó, hogy nem mindjárt Gareth-et akarják töröltetni a progiból, de lehet az lesz a következő sirám... Legyen Thief, de tolvaj nélkül. Szánalmas! Lopni azért lophat majd vajon? Vagy azt se szeretnék? Akik fikkantották, így se, úgy se fogják megvenni. Miattuk kár volt a fele progit a kukába dobni...
11.
11.
Dízel
#1: a uccsó palyan a macskám ráugrik a billentyűzetemre, észrevesznek, meghalok és kezdhetem előről?! :D az tényleg hardcore. :D
Mindig is hianyoltam ezt az opciót egy olyan jatékbe ahol volt ilyen fokozat. de csak a poen kedvéért. beleölni 20-30 órát és lehet nekiugrani megint :D az szep
10.
10.
Drazhar
A fejlesztés előtt értem én, hogy meg kell hallgatni a közönséget, de ez meg már a ló másik oldala, hogy kinyaljuk a közönség seggét. Tehát ha most vízbe esek az instant-dead?
Mármint a hardcore mód, és a kikapcsolható dolgok jók, de óránként 1 QTE még nem a világ vége.
9.
9.
Marcus T.
#1: Én is. De azt biztosan nem állítom be, hogy halál, ha meglátnak. Az is adrenalin, ha menekülni kell, vagy adott esetben egy gyors pengeváltás, aztán fénybomba és viszlát.
8.
8.
Marcus T.
A Jericho elején volt egy ilyen jópofaság, ott hagytam abba a játékot, az nekem már annyra casual, hogy nem érdekelt tovább.

Örülök, hogy itt nem lesz ilyen. :)
7.
7.
equinox42
Hát, elég ha minden ami egyszer benn volt, opcionális marad.
Viszont az úszás azért maradhatott volna, az reális lenne, hogy belepottyan a vízbe, vagy onnan sunnyog elő.
6.
6.
metercsiken
Az úszással viszont mi a baj?
Főleg, ha lesz benne "sok" víz is esetleg.
( gondolom máskülönben nincs sok értelme, hogy nem tudunk úszni..... )
5.
5.
dBLOOD
Helyes, csak kib*szkodnak a végére minden casual sz*rt a játékból.
4.
4.
markoci555
#1: attól függ, nekem az nem izgalom hogy rámnéznek és meghalok, inkább idegesítő lenne 3. próbálkozásra, ha ezeket kinyomom, akkor inkább sima hard móddá válik szerintem
3.
3.
Shannaro
Na majd csak Thief lesz már ebből a játékból végre.
2.
2.
névtelenség
A testre-szabható hardcore feltételek már az X-Com legújabb részénél is nagyon bejöttek! Remélem az Eidos-on kívül más fejlesztők is átveszik a módszer,így nem kell szenvedni a casual vonal ártalmaitól.
1.
1.
Gamerdavid
Én tuti hardcore-on fogom tolni. Így még izgalmasabb lesz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...