E3 2014: Dragon Age: Inquisition játékmenet

  • Írta: zoenn
  • 2014. június 11.
  • Videó
Link másolása
A hétfői konferenciák során csak néhány percnyi gameplayt csíptünk el a Dragon Age: Inquisitionről, ám most közel tíz percen át legeltethetjük a szemeinket. A Frostbite 3 engine szerepjátékban is megállja a helyét.

Buzogányos hősünk erdős terepen bóklászik, csakhamar csetepatéba keveredik. Szerencsére bármikor kimerevíthetjük a képernyőt, így nem sürget minket az idő, amikor kiválasztjuk a sikeres taktikát.

A Dragon Age: Inquisition október 7-én érkezik PC-re, valamint az előző és a jelenlegi generációs konzolokra.

18.
18.
zsusensei
#17: Még nem olvastam elsősorban Asunder érdekel. Masked empire nem hinném, hogy a közeljövőben megjelenne magyarul. Asunder megjelenése is elég nyögve nyelősen jött össze (vagyis még nem jött ki szal nem iszok előre a medve bőrére :D )
Spoiler sose zavar már sokmindent olvastam mindkettőröl ettől független ugyan olyan nagy lelkesedéssel és kiváncsisággal állok neki. :)
17.
17.
evangeline
#16: A kiadó honlapján azt olvastam, a könyvhéten kiadják. A The Masked Empire-re még kíváncsi leszek, megjelenik-e magyarul a DA:I előtt, bár szerintem az Asunder lényegesebb a történet szempontjából. Meg mivel a kettő párhuzamosan játszódik, a The Masked Empire néhány fontosabb infója benne van az Asunderben is, csak éppen említés szintjén, nem kétszáz oldalon, dögunalmasan leírva. :/ De ha nem olvastad még, akkor nem fogok spoilerezni.
16.
16.
zsusensei
#15: Igen tudom, csináltam is belőle... az egyik végig játszásnál :)
Orlais dologban biztos lehetsz, sőt mivel fereldennek is neki van feszülve azis benne lesz, én úgy gondolom.
Viszont remélem Asunder lassan kijön mert mindenképp kiakarom olvasni DAI előtt, és elviekben ebben vagy a következő hónapban meg kéne, hogy jelenjen.
15.
15.
evangeline
#14: De hát Anders vállalja is a felelősséget. Egy pillanatig sem hiszi, hogy ezek után élni hagyják, és szépen le is ül neked a kis ládájára, hogy nyugodt körülmények között mártírt csinálhass belőle. :)

Viszont a nehéz döntéseket én is tűkön ülve várom :) Egy újabb mage-templar döntés biztosan lesz, és azon imádkozok, hogy lehessen választani, hogy az Orlais-ben történő hatalmi harcban Celene vagy Gaspard mellé állunk. Meg az elfekkel is biztosan kell majd kezdeni valamit. Jó lesz ez az Inquisition.
14.
14.
zsusensei
#13: MErt rengeteg ártatlan ember meghal miatta, mágusok és nem mágusok egyaránt.
Mondom értem miért és fölfogom, hogy kell változás és valakinek el kell vinnie a balhét. De akkoris vállalnia kell a felelősséget. És jah átejtett-becsapott, csomó ember meghalt szal nem én nem bocsájtottam meg neki. :D
Én így látom, persze mondom értem és elfogadom a nézőpontodat.
Én magam mágus párti vagyok csak nem radikális..ha lehet így fogalmazni.
Inkább idealista vagyok mintsem forradalmár. Gondolom lesz jópár nehéz dontés az új játékban..legalábbis elvárom, hogy legyen.
13.
13.
evangeline
#12: Miért lenne megbocsáthatatlan, amit Anders tett?
12 éves korában zárták be az egyik Circle-be, ahonnan hétszer próbált megszökni. Rendszeresen bántalmazták, és csak úgy tudott végleg megszökni, hogy beállt a Grey Wardenek közé (ami, valljuk be, szintén nem egy életbiztosítás).
Aztán persze jött Justice, tehát Anders igen erőteljes social justice warrior lett. Addig is az volt, persze, csak így már egy spirit is rásegített.
Kirkwallban nagyon szigorú volt a Circle. Anders szeme láttára üldözték és ölték meg a mágusokat, na meg Karlt, egykori szeretőjét is Tranquillé tették. Az évek alatt igyekezett változtatni a mágusok helyzetén, de sikertelenül (működtetett egy underground szervezetet is). A Chantry megsemmisítése volt a végső mentsvára, és teljesen logikus tett, ha belegondol az ember. Csak így tudta felhívni a figyelmet, hogy valami nincs rendben (amit egyébként már a Templarok is láttak, és ha már ők bevallják, hogy valami nem oké, akkor ott tényleg nagy a baj :D).
Ő csak megtette, amit kellett. Persze, haltak meg ártatlan emberek, de az semmi ahhoz képest, hány mágust öltek meg ok nélkül a Templarok. Az már inkább megbocsáthatatlan, véleményem szerint.
12.
12.
zsusensei
#11: Sok pontban egyet értek.
Dragon agebe pont ez a szép, hogy mennyire másképpen lehet látni a dolgokat és kezelni a problémát.
Minden esetre én mindigis kompromisszumokra törekszem.
Én szerintem nem az erő határozza meg az embert (elfet, qunarit illetve törpöt :D) hanem annak használata.
Tény, hogy alapos és jó oktatás kéne, vagy kutatni, van e bármi mód a lecsendesítésen kívül a problémára.
De nem törekednek rá mivel a saját bigott rendszerük rabjai.
Anderst megértem egy rész másrészt amit tett megbocsájthatatlan is.
Szeretem a játékba, hogy semmisem fekete és fehér, semmit nem lehet elkülöníteni világosan.
Nagyon várom, hogy mit tudok majd kihozni a történetből, mennyire tudom majd végül megváltoztatni a világot.
11.
11.
evangeline
#9: A mágusok sem olyan veszélyesek, ha belegondolsz. A Circle szép és jó -- lenne, ha a céljának megfelelően működne. Az lenne a feladata, hogy megtanítsa a mágusoknak, hogyan álljanak ellen a démonoknak. Ehelyett némi oktatás után odavetik a tanulókat egy démonnak, amit aztán vagy sikerül legyőzniük vagy nem. Nem csoda, hogy sok a Tranquil. Főleg, ha megnézed, hogy a Circle-ön keresztül a Chantry-nek mi is a bevétele: a Tranquilek által elkészített és árusított mágikus tárgyakból jövő pénz. A Tranquilek kellenek, hogy legyen pénz, meg ugye elrettentő példának is jók, mert így jár az, aki nem lesz aranyos, engedelmes mágus.
Anders sem véletlenül robbantja fel a Chantryt Kirkwallban. Ezáltal hívja fel a figyelmet, mennyire rosszul működik a Circle, és el is éri a célját. A Circle mint intézmény megszűnik létezni, a mágusok lázadnak, a Templarok is, akik a Chantry fennhatósága nélkül lyrium híján red lyriumot kezdenek használni, és így talán még nagyobb veszélyt jelentenek az emberekre, mint egy mágus.

Tevinter meg megint más kategória. Ott konkrétan a mágusok uralják a birodalmat, virágzik a vérmágia és a rabszolgatartás, felesleges Fereldennel vagy Orlais-vel összehasonlítani. Bár szerintem ott sem lesz abomination minden második emberből. De erre példaként lehetne hozni az elfek mágiáját is.

Szóval amire ki akarok lyukadni, hogy nem lennének veszélyesek, ha a Chantry nem állatokként tekintene rájuk, akiket el kell zárni a külvilágtól, nehogy bármi inger érje őket. Ha abban a hitben nősz fel, hogy veszélyes és gyenge vagy, akkor nem kell csodálkozni, ha megszáll egy démon.

Oh, igen: "...és sokszor a legtöbb kár okozói." Let me see. Az emberek rabszolgasorba taszítják az elfeket: pipa. Eddig 5 Blight, darkspawn-hordák, a fél kontinens elpusztítása: pipa. Sorozatnyi Exalted March, az egyik mágusok ellen: pipa. Orlais megszállja Fereldent, felkelések stb.: pipa. Nem látom, hogy szegény mágusok sok rosszat csináltak volna (oké, elvileg ők felelősek a darkspawn létezéséért, de ez eléggé csak legenda). Tény az is, hogy legfrissebb tudásunk szerint a mágusok egy része függetlenítette magát, de egyelőre nem tudni, ők mekkora pusztítást végeztek, mivel elsősorban a Templarok ellen küzdenek. De ez is csak Orlais-ben történik biztosan, ahol amúgy az elfek is fellázadtak.
10.
10.
drat576
#9: És még annyit, hogy nem általánosságban nem szeretem a mágusokat, sőt van olyan világ ahol egyenesen imádom őket, ez a negatív meglátásom egyedül a Dragon Age-re vonatkozik.
9.
9.
drat576
#8: Persze nagyon hasznosak, a DAO-ban szinte "kötelező" volt 1 a csapatban.
De a Veil-t ők tudják manipulálni, ők vannak a legszorosabb kapcsolatban a fade-del (sry, nem tudom magyarul hogyan fordították), ezáltal ők vállalják (döntésükön kívül is) a legnagyobb kockázatot és veszélyt. A DA világában a mágia amennyire hasznos, annyira veszélyes is. Nem véletlenül viszik már el gyermekként, a varázslattal megáldottakat (vagy megvetetteket).
Sokszor egy élet gyakorlata és fegyelme nem elég mindenhez.
Sok a tranquil is (és nem csak a túlkapások miatt).
És nem véletlenül vannak "körökbe zárva" a templárok felügyelete alatt.
Persze ez nem mindig volt így és nem minden területen (lásd: Tevinter).
Hirtelen most ennyi jut eszembe, de biztos alaposabban és szélesebben is ki lehetne térni erre.
8.
8.
drat576
#5: Nem nehéz. A lore miatt nem szeretem őket. Csak a baj van velük, és sokszor a legtöbb kár okozói.
6.
6.
eszem
Az a Batár Kunari már a kedvencem :D
Amúgy hozza a második rész látványos harcát, és az első rész taktikusságát ránézésre. Bár nagyon valószínű, hogy csak nehéz nehézségi szinten vagy fölött jön majd ki az erőssége, az alatt inkább egy h&s lesz kb. A világ szép, tetszenek a színek, a sárkány is tetszetős (az már nem, hogy tűzlabdákkal dobálnak egy sárkányt, miért?:D). Meglátjuk, összeségében tetszik, de szvsz aki megint a BG szellemi örökségét várja az csalódni fog.
5.
5.
Mortis
#1: Mi bajod a varázshasználókkal? Én először mindkét játékban azt indítottam s imádtam velük nyomulni; érthető, ha arra gondolsz, hogy nehéz: az Origins-ben tényleg az volt, de a kettő könnyebbségéből és feljavított animációiból fakadóan simán szórakoztatóak voltak a csaták( már amikor nem szidtam a pályadizájnt vagy úgy általánosságban akármi mást az összecsapásokon kívül).
4.
4.
Arell
Takaros kis cucc lesz ez.
3.
3.
Ecneb
Az egész videó tökéletes, legalábbis nekem, viszont, ahogy azt a sárkányt verik, az meg néz jobbra balra hogy WTF, kicsit illúzió romboló. Nehéz dolgunk nem lesz, hisz ez csak egy sárkány...
3.
3.
DarkLord
Ez egyre jobban tetszik...a világ csodálatosan néz ki. A sárkány is korrekt, sajnálnám is megölni annyira szép :D Ami egy kicsit talán nem sikerült olyan szépre amikor repül és tüzet okád, a tűz kicsit ronda, persze ez már csak szőrszál hasogatás :D
2.
2.
drat576
#1: *legéletképesebbnek
1.
1.
drat576
A Dragon Age világában nem igazán szeretem a mágusokat, de (a többi gameplay videóhoz hasonlítva) itt ez tűnik a legéletképesebbek. Elsőre azért megpróbálom majd a rogue-ot, remélem nem rontják el.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...