Assassin's Creed: Origins - közeleg a káosz

  • Írta: sirdani
  • 2018. április 4.
  • Letöltés
Link másolása
Az egyébként is számtalan frissítéssel és DLC-vel rendelkező játék további újításokkal gyarapodik; az áprilisi frissítéstől kezdve a játék legalapvetőbb tulajdonságait minden játékos a saját kénye-kedve szerint módosíthatja.

Szeretted az Assassin’s Creed: Origins játékot, de mindig azon gondolkodtál, hogy milyen jó lenne, ha a karaktered egy picit gyorsabban mozogna? Esetleg, hogy tovább bírná egy szusszal a víz alatt? Vagy megváltoztatnád a tevegelési sebességet? Netán a főhős kinézetét? Sőt, teljesen más karaktert irányítanál? De miért állnál itt meg?!  Miért ne akarnád a főellenséget egyetlen kardcsapással leteríteni? Vagy, ha már itt tartunk, mit szólnál egy kicsit ügyesebb ellenfelekhez? Akik mondjuk már 100 méterről is észrevesznek. Vagy inkább egy kilométerről? És mi lenne, ha ők is szupergyorsak és szupererősek lennének? Te pedig egy egész falka víziló élén vehetnéd fel velük a harcot? Mi lenne, ha az egész játékot a káoszba dönthetnéd?

Nos, erre nem kell tovább várnod, a játék PC-s verziójának legújabb frissítése lehetőséget fog adni arra, hogy mindent megváltoztass. A Ubisoft hivatalos bejelentése szerint az áprilisban esedékes patch tartalmazni fogja az Animus Control Panelt, mely egyenesen az uPlay felületéről lesz elérhető, segítségével pedig a játékosok a program mindenféle tulajdonságát testreszabhatják, legyen szó akár a szelídíthető állatok számáról, a karakter mozgásáról, vagy a karakter életerőszintjéről.

A vadonatúj vezérlőpanel három előre beállított sémát tartalmaz, ám az összes beállítási lehetőség módosítható lesz a játékosok számára. A Ubisoft által közzétett képről jól látható, hogy beállíthatjuk az adrenalinlöketet állandónak, így karakterünk mozgási sebessége lényegesen megnő. Megváltoztathatjuk karakterünket, az erejét, illetve azt, hogy az ellenség milyen távolságból vegye észre főhősünket.

Az egyik legérdekesebb beállítás kétségtelenül a megszelídithető állatok számának változtatása lesz, melynek köszönhetően még áprilisban láthatjuk, ahogy Bayek egy egész állatkerttel a háta mögött harcol a fáraók birodalmában. Ezen felül olyan részleteket is megváltoztathatunk, mint az úszási és búvárkodási sebesség, a víz alatt eltölthető idő, a harc sebessége, a fegyverek sebzési értéke – csak hogy párat említsünk a 75 személyre szabható paraméterből.

A speciális vezérlőpultról és a hozzá tartozó fórum elindításáról a további részleteket a megjelenéshez közelebbi időpontban fogják felfedni, ám a pontos dátumot egyelőre homály fedi.

9.
9.
Anti4730
En ingyen kaptam az Xbox-hoz elkezdtem az elso tiz percet de azóta se tudom rászánni magam hogy játszak vele. Vajon megéri, jo játék ez?
8.
8.
zozo76hun
#6: en sose birtam az assassin's creed-eket, kizarolag az egyiptomi korites miatt vettem meg, akcioban szintes es seasson pass-al.
7.
7.
#6: Örülök, hogy adtál neki egy esélyt! Mostmár hiszel nekem? :)
6.
6.
Necreon
Nálam a TWW2 Tomb Kings óta dúl az Egyiptom őrület, majd egy hónap utánakérdezgetés után végül is megvettem az AC:O-t, mindjárt egy Gold kiadást (season pass meg deluxe meg minden egyben) 45 euróért. gamesplanet.com -on akit érdekel egyébként, akción volt. Fontot használ de átírod a linkben az uk-t de-re és az eurót igen kedvezményesen váltja a többi bolthoz képest fontról (nem szinte 1:1-ben, hanem normálisan), az árfolyamkülönbségek miatt 2000-3000Ft különbség is lehet.

A tapasztalatok meglepően pozitívak. Az elején nem hagytam hogy elriasszon az in medias res kezdéssel, ami nagyon azt az elképzelést ültette a fejembe hogy szarni mindenbe, karakter felépítésbe, csak legyen open world meg menjél végre ikonokat pucolni. Nos jó hogy átrágtam magam ezeken a kezdeti bevezető küldetéseken ("szerezz 15 bőrt" szint, amitől féltem), mert utána... woah. Witcher 3 színvonal szinte emberek. Persze elvétve fel-fel bukkan a menj oda, öld meg, tessék jó fegyver kategória, de tök jó sztorik vannak minden küldetéshez, a fő küldetések marhára igényesek és kidolgozottak, baromi változatosak. 25 órám van benne és egy percét se unom vagy érzem térkép takarításnak, ugyanaz a felfedezni vágyakozás hajt mint a Witcher 3-ban, mert az minduntalan képes volt meglepni valami újdonsággal, és engem lep meg a leginkább hogy erre az Ubisoft is képes volt egy open world-ben, a mellékküldetések kapcsán, és hogy tetemes részük nagyon nem arra terelődik amerre az ember várná.

Korai volna írnom róla még, tudni kell ahhoz hogy hosszútávon milyen, de eddig csak emelt a színvonalon mindig. A harcrendszer egy elég lightos Dark Souls-ra emlékeztet, jóféle mert kihívás van benne mindig, bár a kamerakezelése néha gyászos.
5.
5.
Hát a mozgási sebességgel én tuti nem nagyon fogok szöszölni (pedig biztos poén lehet Senu-val egy perc alatt véggirepülni a mapon), szegény lapos meghalna tőle.

#2: És szerintem pont ezért nincs ez konzolokra. Illetve szerintem megjön majd oda is, de könnyen lehet, hogy az egyes feature-ök limitjeit azoknak az erejéhez igazítják.
4.
4.
Mortis
#3: én a magam részéről szeretem, hogy valamennyire terel a játék, mert egyébként elvesznék a hatalmas térképen: én az a fajta játékos vagyok, aki minden mellékküldetést megcsinál, minden felszedhető bizgentyűt összeszed és egy idő után sajnos igencsak megunom ezt, mert kell a narratív tartalom is hogy fenntartsa a hosszantartó érdeklődést - én viszont nem megyek el a térkép másik végében lévő újabb story mission-höz, amíg a korábban felfedezett kerületekben nincs kész minden; ha mindenhová rögtön mehetnék, ráunnék a játékra mielőtt igazán elkezdeném.
2.
2.
azureknight0715
Ezt igazán lehetne konzolokra is.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...