Nem lopakodós játék lesz a Death Stranding

Habár a Death Stranding sok hasonlóságot mutat Hideo Kojima korábbi munkáival, a designer kénytelen volt a Twitteren újra megerősíteni: az anyag nem lopakodós cím lesz, de még csak shooterként sem hivatkozhatunk rá. Akkor miről van szó?

A múltheti trailert követően Hideo Kojima feltárt pár részletet a Death Stranding műfajáról. Miután a rajongók ennyi idővel a bejelentés után sem tudják hová tenni a programot, a félreértések elkerülése végett a designer a Twitteren adott pár kapaszkodót - újra, hiszen múlt héten egyszer már tweetelt a témában.

Kojima szerint nem szabad lopakodós játékként tekinteni a Death Strandingre, azaz ne egy újabb Metal Gear Solidot várjunk tőle. Sőt, a lövöldözős elemek sem lesznek hangsúlyosak, így a shooter besorolás sem mérvadó. Ehelyett egy "teljesen új műfajt" képvisel az anyag az akciójátékokon belül, amit egyedi közösségi funkciók jellemeznek. 

Tehát a hagyományos játékműfajok egyikébe sem sorolható be a Death Stranding, és van egy olyan érzésünk, hogy csak a megjelenéshez közeledve leszünk okosabbak, hogy pontosan mit is kapunk a kezünk közé. A további infómorzsákat itt kapartuk össze a játékmenettel kapcsolatosan.

A játék november 8-án érkezik PS4-re. 

32 komment - szólj hozzá!