Nehezebb lesz a The Last of Us: Part II

Új nehézségi fokozatokat kapunk a The Last of Us: Part II következő frissítésében. Az első részből ismerős Grounded minden szempontból halálosabbá teszi a játékot, a permadeath pedig nem hagy esélyt az újrakezdésre.

A The Last of Us: Part II története eddig sem finomkodott, a játék kegyetlenségét pedig hamarosan az új nehézségi opciók is tükrözik majd. A játék trófeái között feltűnt néhány új kihívás - ezek buktatták le először a Naughty Dog következő frissítését, később pedig felkerült a PlayStation YouTube-csatornájára az alábbi előzetes is:

Az update az igazán komoly kihívást kereső játékosoknak kedvez majd, hiszen úgy tűnik, ismét kiválaszthatjuk majd az első epizódban megismert Grounded nehézségi fokot. Ez az opció elveszi a játék HUD-ját, elveszítjük a hallgatózás képességét, lényegesen kevesebb alapanyaggal és lőszerrel találkozunk, az ellenfeleink sebzése pedig drasztikusan megnő. Aki pedig ennél is nagyobb kihívásra vágyik, az még pluszban bepipálhatja majd a permadeath opcióját. Ez a menüpont magáért beszél: egyetlen életet kapunk, ha pedig ezt elveszítjük, kezdhetjük elölről az egész játékot.

Az új nehézségi fokok mellett számos új játékmeneti- grafikai, illetve hanghatás-módosítót is kapunk, valamint számos opciót, amelyek az eddiginél is könnyebb hozzáférést engedélyeznek. Ezek közül érdemes kiemelni, hogy alaposabban személyre szabhatjuk majd a fegyverek célzását, hála az állítható kameragyorsulásnak és a giroszkópos célzásnak, valamint sokan megkönnyebbülhetnek majd, ugyanis a frissítés után állíthatunk majd a film grain mennyiségén is.

Az augusztus 13-án érkező patch részleteiről a Naughty Dog blogján olvashattok bővebben.

77 komment - szólj hozzá!