Így fut a Crash Bandicoot 4 a különböző konzolokon

  • Írta: Baloo
  • 2020. október 3.
  • Videó
Link másolása
Tegnap megjelent végre a Crash Bandicoot 4: It's About Time, és ahogy az ilyenkor lenni szokott, a Digital Foundry le is tesztelte a játékot az összes támogatott konzolon. A mérések alapján az alapgépek sajnos nem szerepeltek túl fényesen.

Kedvenc sávos bandikutunk visszatért a remake-ek után egy vadonatúj, ezúttal már az alapjaiban is a modern hardverekre készült epizóddal, amelynek a látványát és teljesítményét gyorsan górcső alá vette az erre szakosodott Digital Foundry is.

Ami a látványt illeti, úgy látszik, a fejlesztőknél az alapgépek kaptak prioritást, hiszen hiába játszunk Xbox One X-en vagy PS4 Prón, a felbontás azokon is 1080p. Ez alól egyedül az Xbox One a kivétel, ahol 900p-s felbontással kell a felhasználóknak beérniük. Azonban a Crash Bandicoot-játékok mindig is rajzfilmszerű látványvilágukkal hódítottak, ami az Unreal Engine 4-nek hála - felbontás ide vagy oda - mindegyik masinán remekül fest.

Egyébként is egy ilyen platformérnél sokkal fontosabb a képfrissítés gyorsasága, a Crash Bandicoot 4 pedig - a remake-elt trilógiával ellentétben - végre konzolon is a 60 fps-t célozza meg, amit az erősebb gépeken 99 százalékában tökéletesen hoz is. A Digital Foundry mérései alapján a problémák az alap PS4 és Xbox One esetében jelentkeznek, ahol szintén nem zárolták a framerate-et 30 fps-re, viszont az a 60 közelébe sem igazán tudja feltornászni magát. Emiatt akik a gyengébb konzolokon akarják futtatni a játékot (különösképp az Xbox One-tulajok), azok készüljenek némi teljesítménybeli inkonzisztenciára - legalábbis az első patchek érkezéséig mindenképpen.

8.
8.
Darksiders84
#7: Ja brutál mesés Sekiro ....
7.
7.
cyberstaker
Én is retro módban kezdtem, aztán amikor az utolsó 2 dimenzióban pályánként 70 életet vesztettem rájöttem, hogy miért a modern az ajánlott. Mocskos nehézre sikerült a game.
6.
6.
Darksiders84
#5: Én modernbe kezdtem és így akár hányszor lehet újrakezdeni a checkpointtól csak a halált számolja a jobb felső sarokban ami mindig egyre több előre haladva az újabb pályákon mert egyre nehezebbek de tényleg szórakoztató.
5.
5.
KaktuszPingvin
#4: Classic módban játszom. Egy ponton sikerült összegyűjtenem több mint 40 életet, aztán le is vittem azóta nullára. Nem könnyű, de ki lehet tapasztalni. Lényeg hogy eddig nagyon tetszik.
4.
4.
Darksiders84
#3: Én is ott járok mondjuk a második forgós repülős maszkkal volt kínlódás az elején aztán csak rájöttem a mechanikára és érdemes figyelni a kör árnyékát a karakternek hová érkezik. Melyik módba kezted? Amúgy ja kezd unalmas lenni ez a fps hiszti állandóan minden játéknál ezért sírnak és okádják szarrá a játékot. Én Pron nyomom de valószínűleg hozzá szoktam a sok szarhoz ezért nekem se tűnt fel.
3.
3.
KaktuszPingvin
#2: Fura, mert sima ps4-en játszom, már a 4. "világban" járok, de nem tűnt fel hogy rossz lenne a frame rate.
2.
2.
cyberstaker
Sima ps4 en nagyjából 20 fps el megy. Ezen a téren hatalmas csalódás. Úgy fut kb mint a ps1 es Crash 1. Ha hozzászokik az ember akkor így is élvezhető, de ilyen alacsony fix frameratet ebben a generációban még nem is láttam.
1.
1.
Darksiders84
Egész jó lett főleg hogy lehet választani retro és modern mód között ami gondolom a nehézség lenne nem néztem pontosan de így legalább nem veszi el a kedvem ha egy pályán vagy főellenfélnél 20-30-szor döglök meg és próbálom újból az elég ötletes pályákat amúgy.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...