Bloodborne - egy modder javítaná fel 60 fps-re

Lance McDonald neve nem ismeretlen a Bloodborne-rajongóknak, hiszen korábban ő volt, aki - egy kisebb hackelés árán, de - 60 fps-re turbózta fel a játékot. Most hivatalosan is kiadná a modot, viszont először megvárja, hogy mit lép a Sony.

McDonald még április végén hívta fel magára a figyelmet, amikor sikerült megoldania, hogy az eredetileg 30 fps-re korlátozott Bloodborne végre dupla képfrissítési sebességgel fusson. A megoldás még a Digital Foundry érdeklődését is felkeltette, akik később részletesen is elbeszélgettek McDonalddal, hogy miként tudta ezt megvalósítani.

Miután a Sony nagyban hallgat a korábban pletykált PC-s és/vagy PS5-ös verzióról, McDonald maga adná ki a jövőben a patchet.

"Azonnal kiadom a javítást a nagyközönségnek, amikor megjelenik a PlayStation 5, és a Sony tisztázta, hogy szeretne egy frissített Bloodborne-t kiadni az új gépre, vagy sem. A Sony iránt érzett tiszteletből persze meghagyom nekik, hogy első kézből ők adják a játékosok kezébe a Bloodborne-t ebben a formában."

Érdemes megjegyezni, hogy Lance McDonald modja tökéletesen csak a PS4 Prón futott, ahol a játék így is 720p-ről skálázta fel magát 1080p felbontásra - tehát a framerate oltárán be kellett áldozni valamennyit a látványvilágból. Arról nem is beszélve, hogy a mod működéséhez egy nem hivatalos kódot is futtatnunk kell a konzolon, amit általában nem szokott jó szemmel nézni a Sony. 

Végezetül pedig McDonald szavaival zárnám a hírt: "Remélhetőleg a Bloodborne jövője fényes lesz a PlayStation Studios és a PlayStation 5 karjaiban, de ha mégsem, akkor is itt van ez a megoldás nekünk."

10 komment - szólj hozzá!