Halálos fenyegetések érik a CD Projekt RED-et

Úgy tűnik, három hét csúszás is elég ahhoz, hogy néhányan halálos fenyegetőüzeneteket küldjenek a Cyberpunk 2077 fejlesztőinek. Időközben még több részlet kaptunk annak kapcsán, hogy miért kellett ismét késleltetni a játékot.

Az internet népe egy emberként sóhajtott fel, amikor a CD Projekt RED a minap bejelentette: 21 nappal tovább csúsztatják a Cyberpunk 2077 premierjét, így arra csak december 10-én kerül sor. Igen, három hét nem olyan sok idő, de az év talán legnagyobb játékmegjelenésénél mégis csak kellemetlen dolog ez, néhányan pedig képesek igazán túlzásba vinni a protestálást.

A lengyel stúdió alkalmazottait - akik amellett, hogy az utolsó hajrában gyakran heti 100 órát dolgoznak, és a zömük nem is értesült korábban a csúszásról - olyan üzenetekkel célozták meg a legelfogultabb rajongók, amelyeket senki nem látna szívesen a levelei közt. Több halálos fenyegetés érte a fejlesztőcsapat tagjait, valamint azok családját, ami, mondanunk sem kell, bármilyen szituációról is legyen szó, egyszerűen elfogadhatatlan. Ezt az álláspontot osztja a játék fejlesztését vezető, Andrzej Zawadzki is, aki Twitteren egy nyílt üzenetben a következőket nyilatkozta:

"Egy dolgot szeretnék tisztázni a Cyberpunk 2077 késésével kapcsolatban. Megértem, ha dühösek vagy csalódottak vagytok, és ennek hangot is szeretnétek adni, de a fejlesztők halálos fenyegetése teljes mértékben elfogadhatatlan és helytelen. Mi is éppen ugyanolyan emberek vagyunk, mint ti."

A játékosközösség legdühösebb és leghangosabb rétege ezek után azonban megkapta a következő céltábláját, miután a CD Projekt CEO-ja, Adam Kicinski egy üzleti tájékoztató során elárulta: "A játék PC-s változata készen áll, és az újgenerációs konzolokon is remekül fut a játék. A stúdió jelenleg azon dolgozik, hogy elvégezze az utolsó simításokat a jelengenerációs konzolokra készülő verzión."

66 komment - szólj hozzá!