Nyílt világhoz értő írót keresnek az új BioShockhoz

Néhány álláshirdetésnek hála egy dolgot biztos le tudunk szűrni a következő BioShock kapcsán: dolgoznak rajta. Az, hogy milyen pozíciókra keresnek embert, talán megvilágíthatja, milyen irányba indulnak a játékkal.

Lassan két éve már annak, hogy a 2K Games összegründolt egy új belsős stúdiót, a Cloud Chambert, hogy a BioShock-széria legújabb részén dolgozzon. A projektről azóta sem hallottunk sokat, igaz, már akkor is mondták, hogy a játék fejlesztése még bőven a korai szakaszban jár, tehát néhány évig ne számítsunk nagy bejelentésekre.

A PCGamesN kiszúrt néhány álláshirdetést, amelyek esetleg megvilágíthatják, a Cloud Chamber milyen irányba indul az új BioShockkal. Az egyik ilyen érdekes pozíció az a vezető írói, amelyhez feltétel, hogy a jelentkező értsen „ahhoz, hogy jelentőségteljes, karakterközpontú történeteket szőjön egy nyílt világú környezetbe”. Emellett a fejlesztőkkel is összedolgozik majd elsődleges és másodlagos küldetések kiagyalásán, miközben a történet magját is megírja.

Olyan, a mesterséges intelligenciához értő programozót is keresnek, akinek városi tömegek és az olykor ellenséges AI-ok törzsi jellegű ökológiájának kidolgozása lenne a feladata. Azt persze ennyiből nem lehet leszűrni, hogy mennyire nyílt világú alkotásban gondolkodnak a Cloud Chambernél, ám a lehetőségek, amiket felvetnek ezek az álláshirdetések, mindenképp érdekesek.

11 komment - szólj hozzá!