Nem egy édenkert a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl világa
- Írta: zoenn
- 2024. április 27.
Rövid, de annál látványosabb kedvcsináló érkezett a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl-ról, amely elsősorban az Unreal Engine 5-tel életre keltett Zóna gyönyörű, de nyomasztó környezetére hívja fel a figyelmünket. Láthatunk egy baráti karaktert is a videóban, akivel egy óriási darura mászik fel hősünk.
A GSC Game World semmiképp nem akart üres kézzel megemlékezni a csernobili atomkatasztrófa 38. évfordulójáról. Külön érdekesség, hogy a trailer kizárólag ukrán szinkronnal érhető el, és a játékban választhatjuk ezt az autentikus nyelvet is a legjobb beleélés érdekében - az angol mellett természetesen.
Egy csokornyi screenshotot is szemügyre vehettek a szeptember 5-én PC-re és Xbox Series X/S-re megjelenő S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobylról. Reméljük, több csúszást már nem szenved el a játék.
Es itt jon az amikor azt is ki kell mondani, hogy kb leszarja az ember, mert pl. a gothic is egy oprimalizalatlan szornyu harcrendszeru szarkupac volt, aminel az ember eleteben nem jatszott jobbat. :D
Szoval varom ezt is szeretettel :D
Számtalanszor belefutottam már én is ilyen "megkövezésekbe" pont az Anthem-kapcsán is, nem is régen sok helyen a Starfield-el kapcsolatban, de nekem volt ilyen pl. a Prohardver-en is, amikor a CP2077 ismételten elhalasztott megjelenése kapcsán csak annyit jegyeztem meg óvatosan pár mondatban -a játékipar aktuális "trendjeinek" ismeretében- hogy ez jelenthet némi problémákat is a játék állapotával kapcsolatban.
Azt is csak azért reagálva, mert teljes elképedéssel olvastam azt a (bocs, szebben írva nem adja vissza azt ami ott ment) - minden komolyabb előzetes ismeret nélküli néhány pár perces bemutató videókra alapozott- "felszopkodást" ami ott ment...XD
Hogy magukat felnőtt embernek mondó fórumozók miket képesek művelni szimpla rajongásból egy "mezei nyomorult" számítógépes játék miatt, az szerintem nem új a nap alatt, örök közhely de ki kell várni mindíg a "hype" végét.
Persze ki bírja azt ki mindíg...XD
Ennél a játéknál is adott egy fejlesztő csapat, amiről mindenkinek tudnia kellene hogy az egyébként zseniális alapötletű és vilagot alkotó Stalker játékaik kezdetektől fogva milyen milyen állapotban és mennyi halasztások, késések után érkeztek, és legalább annyira köszönhetik hírnevüket és a Stalker kult státuszát a rendkívül elhivatott és kreatív modder közösségüknek mint önmaguknak. Ez egy max."AA"-csapat volt mindíg is akárki akármit mond, néha meg annyi se, az ilyenekre jellemző erős korlátokkal, főleg az előzetes terveik figyelembevételével.
Nem az első és nem is az utolsó ilyen csapat aki rendszeresen messze túlnyúlik elképzeléseivel valós képességein.
De Nincs ezzel semmi baj szerintem, az ilyen "álmok" sokszor hoznak nagy dolgokat lsd. az első részeket, csak a Stalker 2-t is ezen premisszákból kiindulva kell várni, meg azután majd a "kész" játékuk megítélni.
És akkor nem lesz semmi "meglepődés"... ;)
Az utolsó bekezdésedre reagálva viszont megvédeném őket : Most minden politikai állásfoglalástól mentesen, egyetértve nézeteikkel vagy nem, de azért gondolom respektálható egy olyan csapattól hogy saját hazájuk nevét írják oda "made in", ahol éppen az történik ami, nem hiszem hogy ez szempont kellene hogy legyen a játék megítélésében.
*szerk
Lehet már meséltem, de egyszer azért bannoltak ki GameStar HU-ról, mert az első Anthem trailerre, amiben ray tracing global illumination (RTGI) volt (,mint anno az első Watch Dogs trailerben) megírtam, hogy ez átverés és ilyen az életben nem lesz a grafika konzolon, de szerintem PC-n sem. Betámadott miatt a nép, aztán lebannolt valamelyik zseni, hogy gyűlöletet keltek a konzolosok ellen. Öcsém...
No minden esetre megnéztem ezt a videót erról a Stalker 2 játékról, amit Csehországban, Prágában készítenek és volt érkezésük odaírni, made in ukraine. Ööööö persze várom a játékot és ráadásul egy jó játékot várok, de hazugsággal kezdeni nálam nem egy szimpatikus dolog.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.