Skull & Bones - végre jól halad a fejlesztés

  • Írta: Shifty
  • 2021. szeptember 17.
  • Pletyka
Link másolása
Hányatott sorsa ellenére a Ubisoft továbbra sem mondott le a 2017-es E3-on leleplezett Skull & Bonesról. Tom Henderson bennfentes szerint végre jó mederbe terelték a fejlesztést, és már körvonalazódni látszik, milyen kalózos élményt kapunk.

Mostanában elég sokat pörög Tom Henderson neve. Az általában Battlefield-pletykákkal foglalkozó úriember ugyanis az elmúlt időszakban rendre megbízható információkat szállított, így nem meglepő, hogy a Skull & Bones kapcsán született Twitter-bejegyzésére is érdemes odafigyelni.

A Skull & Bones már eddig is egészen kalandos utat járt be, hiszen a 2017-ben bejelentett játék megjelenését az elmúlt években nem csak többször elhalasztották - legutóbb idén májusban -, de a koncepcióval sem volt minden rendben, így állítólag a fejlesztést is újrakezdték a Ubisoft Singapore munkatársai.

Henderson szerint viszont végre megtalálta az irányt a szingapúri csapat, és ugyan még nagyon messze van a játék megjelenése, de a munka ezúttal végre jó ütemben halad. Henderson szerint a játék helyszíne az Indiai-óceán lesz, önjelölt kalózunknak pedig valahol egy Madagaszkár ihlette szigeten lesz a bázisa. Ebből az is következik, hogy az óceánon vívott csaták mellett néha bizony a szárazföldre is ki kell merészkednünk, ahol Henderson szerint külső nézetben fedezhetjük fel a különböző szigetcsoportokat. Például kapunk majd egy Coast of Azania nevű területet, ami lényegében Mozambik játékbeli megfelelője lesz. Valószínűleg a szárazföldi településeket járva tudjuk majd felvenni a küldetéseket, vagy így fogunk majd kereskedni a szerzett zsákmánnyal, mert a külső nézetes bóklászás során csak NPC-kkel társaloghatunk, akcióra nem számíthatunk.

Nem úgy a tengeren, ahol a méretük alapján öt különböző szintbe sorolandóak majd a hajók, amelyeket további három kategóriára bontottak a fejlesztők. Így választhatunk teherszállító, hadihajó és felfedező hajók közül. A méret természetesen nem jelenti azt, hogy jobb is a ladikunk. A kisebb méretű vitorlások fürgébben mozognak, a part közelében nem futnak zátonyra, egy folyón felfelé hajózva pedig nem ütköznek akadályokba. A tengerrel való ismerkedést egy tutajjal kezdjük, amit később halászhajóra cserélhetünk le. Az új hajókat a különböző szigeteken található tervrajzok megszerzésével, illetve nyersanyagok gyűjtögetésével tudjuk majd megkaparintani. De a hírnevünkre is oda kell figyelni, így különböző küldetéseket kell vállalnunk, hogy megfelelő reputációval rendelkezzünk. Ilyen feladat lehet majd más hajók kifosztása, erődök lerohanása és kirablása, illetve megbízásos alapon, szállítmányok biztonságos kézbesítése.

A megszerzett vitorlásainkat természetesen fejleszthetjük is. Tudunk majd páncélzatot erősíteni, növelhetjük a hajónk tárkapacitását, illetve lehetőségünk lesz személyre szabni a hajók külsejét is, például a vitorlánkat. Alapjáraton minden hajó rendelkezik majd meghatározott számú ágyúval, de új fegyverzettel is elláthatjuk a hajónkat, így például vásárolhatunk hajítógépet, bombardát vagy lángszórót is. Természetesen a lőszerek is különböző típusúak lesznek.

7.
7.
Deadpool
Nem meglepő, hogy még csinálják mert az Ubinak szerződése van a Szingapuri kormánnyal.
3.
3.
Aanash
De jó lesz amikor random unatkozó online játékosok szétlövik a hajómat.
2.
2.
Matt94
A videók alapján amit mutattak elég unalmasnak tűnt.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...