Az Academy of Interactive Arts & Sciences (AIAS) sorban huszonötödik alkalommal rendezi meg a DICE Awards díjátadót, amelyen nemcsak az elmúlt év legjobb játékait tüntetik ki (az idei jelöltek listája már nyilvános), hanem a videojátékipar nagyjait is. Az akadémia életműdíjával korábban kitüntették már Minoru Arakawát, Howard Lincolnt, Ken Kutaragit, Doug Lowensteint, Bing Gordont, Satoru Iwatát, illetve Genyo Takedát is, idén pedig Phil Spencer csatlakozik a klubhoz.
Spencer 1988-ban csatlakozott a Microsofthoz, az évek alatt pedig számtalan pozícióban dolgozott már a redmondiaknak: több szerepben volt alelnök, vezette a Microsoft Studiost és az Xboxot, idén januártól kezdve pedig a Microsoft Gaming elnökének tisztségét tölti be. Levezényelte több Xbox-konzol rajtját, az Xbox Game Pass elindítását és számtalan akvizíciót is – jelenleg például az Activision Blizzard felvásárlása van terítéken.
Meggan Scavio, az AIAS elnöke szerint „Phil Spencer elhivatottságról és vezetői képességekről is tanúbizonyságot tett a Microsoftnál betöltött karrierje során. Számos jelentőségteljes és sorsfordító kezdeményezésért felelős, amelyek megrengették a teljes játékipart”.
Phil Spencer mellett Ed Boont is kitüntetik az idei DICE Awardson, őt a Hírességek Csarnokába veszik fel, ahol helyet kapott már Shigeru Miyamoto, Sid Meier, Tim Sweeney, Gabe Newell, Hideo Kojima, Bonnie Ross és Todd Howard is – utóbbi fogja egyébként átadni Spencer életműdíját február 24-én Las Vegasban.
Ma egy port filléres tétel. Hülye az aki ezt nem lépi meg. Hiába nagy cégek ezek ebben a világban igen is számít hogy játékonként jön az a +100 millió $ vagy sem....pláne úgy hogy egy 4 éves címet kihoznak amit konzolon már mondhatni a kutya se vesz és feláras régóta pc-n meg teljes áras megint..
A Sonyval kapcsolatban továbbra is az az elméletem, hogy pl. a GoW 2-t, vagy a Horizon 2-t nem fogja egyhamar, ha egyáltalán kiadni pécére. Sőt, pl. ha kiadnának egy Ratchet and Clanket pécére, szerintem az előző részhez nyúlnának és nem az újhoz.
Konzolt azt sokat el lehetne adni ha semmi nem jönne pc-re és nem lenne game pass. De mivel ők és és a Sony is látják hogy az emberek inkább nem vesznek se konzolt se játékot ha pl nem jelenik meg valami pc-re akkor csinálnak más megoldást csak hogy még több legyen a bevétel (lásd ms felhő ami lassan okosórán is ott lesz vagy a sony-t aki lassan mindent IS kiad pc-re...)
"A Microsoft is simán el tudna adni 120 millió konzolt és a Halo-ból 40 milliót, ha nem csak az ótvar szolgáltatásukat akarnák mindenkire ráeröltetni szar-húgyér és végre csinálnának rendes játékot is..."
A zelda fogyna 40 millió példányban is ha el akarnák adni az embereknek a játékot és nem csak azt az ótvar gépüket...
Sokan fizetnek úgy is havidíjat hogy se nem multiznak se nem tolnak game pass címet.. nem véletlen tolja a ms ezt a szolgáltatást mivel hosszú távon sokkal több bevétel jöhet így mint sima eladásokból.
Az ubisoft se azért hozta létre az uplay +-ot hogy hirtelen bukjon vele..pedig ott ugye nem "sima gama pass feeling" van hanem rendesen fullos verziókat kapsz a játékokból
De rendben, ezen szerint a matekod szerint egy 24 milliós eladott Zelda 60 dollárért egyedül megtermel annyit, mint ugyanennyi feliratkozó, aki fizet havi 15 dollárt, 4 hónap alatt. Na most neked a matek ott sántít, hogy 1 stúdió 1 játékáról van szó, a Micronál pedig -hasraütök- 30-35 stúdió van, emellett egy rakás pénzt fizetnek külsős fejlesztők játékaiért, hogy azok a game pass-ben legyenek, és el se merem képzelni mi pénzt emészt fel akárcsak a géming részért felelős cloud infrastruktúra.
Azzal a részével, hogy x hónap után kerül csak be a cucc, egyetértek mint lehetséges modell, ami felé eltolódhatnak ha már lejárt a beetető időszak. Ezt már írtam korábban.
A MS játékainak az árát nem tudjuk soha nem fogjuk tudni,de elég matekozni:
-Melyik opció termel több pénzt? Game passba tenni és 15+ millió emberrel játszatni akár több éven keresztül havi 15$-ért vagy only 70$-ért adni és generálni évek alatt kb 15 milliót eladást maximum... (ugye ez a forza pl amit már 10 milla felett tolnak..ebből fa@tudja mennyi az eladás..annyi biztos csak pc-n fogyott 2 millió ..
Szerintem el se kell kezdeni számolni.Mert a game pass termeli a több pénzt.
Lehetne a profitot "maxolni" is ha teszem azt csak annyit mondanak "majd egyszer belerakjuk" a game passba és mondjuk fél évig csak 70$-ért elérhető a cucc..Így azokat be lehet rántani akiket a "kell enyém legyen" érzés vezérel egy játék kapcsán...a többi akit meg nem érdekli hogy meglegyen neki az kivárja a game passos startot és tolja abban...
Na ne bassz... :O
Szóval nem vagyok elvakult fanatikus sony ex hívő.
Viszont, ami tény az tény. Jó dolog a gamepass én is szeretem de minőségi játék egyelőre édeskevés ami megjelent rá. Nem is a minőségi a legjobb szó talán, mert abból van bőven. Inkább emlékezetes, maradandó stb.
Egyébként érdekes a hasonlatod. Amikor kijött a TLoUS akkor próbáltam és nem igazán jött be. Aztán megszületett a fiam, elkezdett nőni és amikor újra próbáltam a játékot, az első 20 perc után gombóc nőtt a torkomba. Átszaladtam a szobájába, megpuszilgattam és úgy játszottam tovább a gémet. Szóval, nekem meg pont kellett a beleéléshez, hogy nagyjából azonos családi körben legyek a főszereplővel.
- A MS ellen vizsgálat van/volt az előfizetés miatt mert sok ember csak fizette havonta azt fogalma sem volt hogy előfizető... (mondjuk hogy lehet valaki akkora kretén hogy előfizet valamire és elfelejti...) Szóval sokan fizetnek havi több ezret úgy hogy egy percet nem játszanak.
Szóval bőven fentartható...
Teszem azt a MS azt mondja xy cégnek nesze itt van 10 millió $ de megjelenés napján add a game passba....Ha csak az 2x millió előfizető 1$-ért veszi a game passot már meg is térült. A számok remek dolgok..csak kár egy olyan szolgáltatásról pro&kontráról beszélni amikor soha egyetlen egy adatot se fogunk megtudni az előfizetők számán kívül...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.