Javít a lopakodáson az új Assassin's Creed-frissítés

  • Írta: fojesz
  • 2022. február 22.
  • Letöltés
Link másolása
Ma válik letölthetővé az Assassin's Creed: Valhalla következő nagyobb frissítése, amely arra hivatott, hogy előkészítse a terepet a Dawn of Ragnarök érkezése előtt. Jó pár hasznos változtatást hozott magával!

Ma élesedik az Assassin's Creed: Valhalla 1.5.0-s frissítése, amely PC-n 15 GB-ot, Xbox Series X/S-en 12,27 GB-ot, Xbox One-on 9,84 GB-ot, PlayStation 5-ön 3,6 GB-ot, míg PlayStation 4-en 7,94 GB-ot nyom majd.

Ahogy azt a viszonylag kerek verziószám sejteti, a frissítés kifejezetten fontos darab, hiszen ez készíti elő a terepet a március 10-én érkező kiegészítő, a Dawn of Ragnarök előtt, és egyébként is számos javítást és hasznos változtatást hoz magával. A teljes patch notes errefelé található, de a legfontosabb újdonság talán az, hogy a lopakodás sokat javul majd a letöltés után: az ellenfelek életszerűbben reagálnak Eivor fütyülésére, nem bukunk le azonnal, ha csapdát használunk, és a vadállatok sem szúrnak ki minket mindenhonnan.

Fontos adalék továbbá az új Saga nehézségi szint, amely lényegében a sztorimódnak felel meg: itt a harcok lényegesen könnyebbek lesznek, nem sebződünk annyira, több időnk lesz, míg észrevesznek az ellenfelek, ráadásul nem is lépnek szintet velünk. További apróság még, hogy PC-n immár a Stadia irányítójával és a Switch-féle Pro Controllerrel is tolhatjuk a játékot.

A Ubisoft egyébként máshogy is készül az új DLC érkezésére, hiszen a hétvégén bárki kipróbálhatja majd az alapjátékot. 

4.
4.
#1: Annyira bizonytalan vagy magadban és a tudásodban annyira bizonytalan, hogy mások játékosi képességeibe kötsz bele?
3.
3.
hedzsooo
Lassuk be, a viking harcosok temajahoz elegge nehezen passzol a lopakodos stilus, kar lett volna jobban eroltetniuk hozza.
2.
2.
Mortis
#1: A játék még a legnehezebb nehézségi szinten is nevetségesen egyszerű, hogyha rágyúrsz az íjra és közelharcra. Lopakodni KÍN. Érdekes, hogy mindkettőt jobban megoldották a Odyssey-ben: ott a harc is nehezebb volt, de az is működhet ha a lopakodásra építed a karaktered.
1.
1.
Heldengeist
Attól függetlenül, hogy honnan indult a játék, a lopakodás sosem volt egy lényeges eleme és úgy látszik, csak még inkább megkönnytették.

A "Game Journalist" nehézségi szintnek viszont biztos sok gamer magazin szerkesztő örül.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...