Izgalmas újdonságokkal, töltőképernyők nélkül érkezik a Dead Space-remake
- Írta: szlav
- 2022. szeptember 29.
A beszámolók szerint az EA Motive csapata nem aprózza el a Dead Space újrázását. Habár nekünk már a korábban bemutatott látványbeli változások után is beindult a nyáltermelésünk, a stúdió most olyan részleteket osztott meg, amelyekre ugyan egyáltalán nem számítottunk, de csakis örülni tudunk nekik. A fejlesztők saját bevallása szerint az volt a céljuk, hogy egy olyan élményt tárjanak elénk, mintha csak most játszanánk először a Dead Space-t, ennek érdekében pedig néhány helyen letértek a Visceral által kikövezett útról.
Ne essetek kétségbe, a történet, a helyszínek és a játékmenet alapjai mind nagyon is ismerősek lesznek, hiszen a Motive legfőbb célja az volt, hogy a remake teljesen hű maradjon az elődjéhez. A játéktér azonban jelentősen kibővül: a holtan sordódó USG Ishimurát teljesen folyékonyan, töltőképernyők nélkül bejárhatjuk majd - csakis akkor kell a "loading" felirattal találkoznunk, ha kifogtak rajtunk a necromorphok. Olykor teljesen új, eddig sosem látott helyszínekkel (és kihívásokkal) is találkozhatunk majd - ezek egy része a jócskán átdolgozott, nagyobb mozgásszabadságot ígérő zérógravitációs szekciókhoz tartoznak.
A környezethez hasonlóan a karakterek és a történet is kiszélesedik valamelyest. Fontos újdonság például, hogy a Dead Space második és harmadik részéhez hasonlóan ezúttal már az első részben is megszólal főhősünk, Isaac Clarke. Emellett arcot kapnak olyan karakterek is, akiket korábban csak az audiologokból ismerhettünk, illetve egy komplett új narratív mellékküldetés-sorozatot is kapunk, melynek során több részletet megtudhatunk arról, hogy mi történt Nicole-lal a játék eseményei során.
A Dead Space-remake 2023. január 27-én debütál PC-n, Xbox Series X/S-en és PlayStation 5-ön.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.