Idén már biztosan nem jelenik meg a Path of Exile 2

  • Írta: zoenn
  • 2023. július 29.
  • Videó
Link másolása
A Grinding Gear Games végre több új részletet árult el a Diablo ingyenes alternatívájáról az új-zélandi ExileCon során. Sajnos, csak jövőre játszhatunk az akció-szerepjátékkal, de most rengeteg látnivaló érkezett róla.

Nagy volt a csend a Path of Exile 2 körül mostanáig a 2019-es bejelentés óta. A folytatás eredetileg az első rész kiegészítője lett volna, de annyi tartalom és változás került bele, hogy önálló játékká érett. A fejlesztő a tegnapi ExileCon során megnyugtatott mindenkit, hogy a Path of Exile 1 továbbra is létezni fog, és bár két külön címről van szó, a játékon belüli bolt ugyanaz, így az összes kozmetikumodat mindkét játékban felhasználhatod. Tárgyakat és karaktereket viszont nem lehet oda-vissza pakolni.

A Grindig Gear csapata korábban egy idei bétateszttel számolt, ám tovább szeretnék tökéletesíteni az ARPG-t, így a nyílt próbalehetőségre csak 2024 nyarán kerülhet sor. Cserébe viszont jó kiterjedt lesz és hónapokig fog tartani, ráadásul nem csak a Chapter 1-et kapjuk meg, hanem lényegében az egész játék tartalmát.

Még szebb, még nagyobb, még aktívabb

Ami pedig a Path of Exile 2 újdonságait illeti, kapunk hat új karakterosztályt (varázslónő, szerzetes, vadásznő, zsoldos, harcos, druida) - az első részben is ennyi volt, így összesen 12 kaszt közül választhatunk. Minden osztály három aszcendenst kap, a skill gem rendszert felújítottak, ahol a linket magukban a kövekben lesznek, nem pedig a felszereléshez kötve. Rengeteg új képességet sajátíthatunk el, beleérve az alakváltást (farkas, medve vagy macska alakba) és az óriás üstökösöket. A meta gemek olyan köveket tartalmaznak, amelyek más kövekbe helyezhetőek. Lesznek új fegyvertípusok is, például a lándzsa és a számszeríj.

A történetet egy hatfelvonásos kampány meséli el, amely 20 évvel Kitava halála után játszódik. A befejezés után sem kell csüggedni, hiszen térképalapú endgame-et kapunk, és több mint 100 bossharc lesz a második részben, mindegyik egyedi mechanikával rendelkezik.

A tapasztalatok alapján rengeteg Souls-szerű kihívással kecsegtet a játék, több pozicionálással és aktívabb, előrehajló játékkal. Nem úgy, mint a Diablo IV, amely a felszerelésre és a számokra összpontosít inkább. A tárgykészítés menete is változik, ahogy a gazdaság is, beleértve a káoszgömbök működését és az arany valutaként való bevezetését.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...