Ilyen lett volna a törölt Mandalorian-játék

  • Írta: szlav
  • 2024. március 1.
  • Pletyka
Link másolása
Épphogy csak lelepleződött, az EA és a Respawn sajnálatos körülmények közt el is kaszálta az egyik legizgalmasabb új projektjét. A beszámolók szerint pedig remek játék lett volna fejvadászos Star Wars-cím.

Mindössze két hete röppent fel a szóbeszéd, miszerint a Titanfall, az Apex Legends és a Star Wars Jedi: Survivor fejlesztője, a Respawn Entertainment új Star Wars-játékon dolgozik, nem is akármilyen. Az egyelőre név nélküli projekt a The Mandalorian című tévésorozattal állt volna közeli kapcsolatban: egy first-person shooterről volt szó, amiben egy, a galaxist járó mandalóri fejvadászt alakítottunk volna.

A sok múlt idejű, feltételes módú megfogalmazás azonban sajnos nem véletlen. A tegnapi nap folyamán kiderült, hogy az Electronic Arts jelentős leépítésekbe kezd a fejlesztőcsapatain belül: bezár a Ridgeline stúdió, ráadásul elkaszálnak néhány fejlesztés alatt álló projektet is, köztük a szóban forgó Mandalorian-játékot. Mi a Star Wars-rajongók javával együtt nagyon sajnáljuk a hírt, főképp miután az Insider Gaming megosztott néhány részletet azzal kapcsolatban, hogy milyen is lehetett volna a fejvadászkaland.

Azt eddig is tudtuk, hogy a Respawn egy belsőnézetű lövöldén dolgozott, azt azonban nem, hogy a sztori egy eddig meg nem nevezett fejvadászt követett volna, vagyis nem a népszerű sorozatból ismert Din Djarin lett volna a főszereplő. A főhősünk kalandja a saját rejtett bázisán vette kezdetét, ahol egy űrhajót, a galaxis térképét, egy páncélműhelyet és egy fejlesztési állomás találhattunk. Itt készülhettünk volna fel a különféle távoli bolygókra vezető küldetésekre - a játék egy többnyire kötött, lineáris felépítést követett, ám akadtak nyíltabb, félig open worldre emlékeztető régiók is.

A korai játéktesztelők által sokat dicsért és nagyon szórakoztatónak tartott projekt harcrendszere rendkívül gyors és pörgős volt, hiszen a főhősünk jetpackje horizontális és vertikális löketekre is képes volt, de hasznos eszköznek bizonyult a magas helyek elérésében is. A játék szerves részét képezte emellett egy bizonyos takedown-mechanika, melyet a modern DOOM-játékok kivégzéseihez hasonlítottak, csak persze jóval kevésbé véres kivitelben.

A beszámoló szerint javarészt különféle birodalmi rohamosztagosokkal (hagyományos, shotgunos, sniper, nehéztüzér, rakétás) harcolhattunk volna, miközben egyre közelebb kerülünk a kijelölt célpontunkhoz. Emellett néhány nagyobb főellenfél is feltűnt a korai projektben - ilyen például a kétlábú AT-ST lépegető. Különféle bűnbandákkal és egyéb lényekkel is összeakaszthattuk volna a bajszunkat, ezek természetesen az éppen meglátogatott bolygó környezete szerint változtak.

Az Insider Gaming írója, Tom Henderson szerint az egyelőre hivatalos cím nélküli játék megjelenése még messze volt, ám egy eléggé kidolgozott "vertikális szelet" (afféle demószekció) már létezett, számos egyéb pálya és küldetés pedig már közel kész állapotban állt. Sajnálatos tehát, hogy a hírek szerint kaszát kapott a PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re fejlesztett projekt.

3.
3.
Hoki György
#2: Ki tudja, valószínűleg mert büszkék voltak arra amit lefejlesztettek, és a friss események után soha senki nem fogja látni vagy játszani? Én erre tippelnék, így legalább a közönség "megtapasztalhat" valamit a kemény munkájukból. A játékosnak lehet rosszul esik látni, de akkor azt képzeld el azoknak hogy esik, akik beletették az energiát hogy dolgozzanak rajta.
2.
2.
crytek
Bírom ezeket... majd jönnek a gameplayek is.
Ilyenkor miért akarják mégjobban fájdítani a játékosok szívét?
1.
1.
Shao Kahn
Hát ezt őszintén sajnálom, érdekelt volna. Remélem azért a Star Wars Outlawst és Eclipse-et nem fogják törölni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...