Need for Speed: Shift

A 2009-es fejlesztőcserével egy teljesen új NFS élmény vár ránk, melyet a GT Legends és a GTR2 játékokat készítő Blimey (most már Slightly Mad Studios) neve szavatol.

Need for Speed: Shift

Friss irány, feltámadás, új fejlesztőcsapat, ingyen sör, megváltás. Nagyszabású ígéretek hagyták el az EA marketingeseinek száját az új Need for Speeddel kapcsolatban, melynek egyébként is hatalmas szerepet szántak: vissza kell adnia az emberek hitét, és újra fel kell melegíteni bizalmukat a széria irányába, hiszen a konkurencia félelmetesen erős és kegyetlen, és ezekben a sötét időkben újra szükség van a sorozat eredeti rajongóinak támogatására.

Need for Speed: Shift Megjelenés előtti villámteszt

Nem lett szimulátor az új Need for Speed. A héten kilátogattunk a Duna Plázába, a hosszú hétvégés Shift rendezvényre, hogy kipróbáljuk az EA versenyjátékának új reformerét, amit viszont láttunk, az bár összességében tetszett, azért messze volt attól, amit korábban ígértek.

Need for Speed: Shift

A váltás megérett, hisz’ annyi hosszú év után csupán ugyanazokat a rigmusokat ismételte folyton az EA. A Need for Speed széria már az utolsókat rúgta, voltaképpen az Underground óta az alapfelállás nem változott, minden télen ugyanolyan lelkesedéssel ültünk le az új epizód elé. Néhány óra játék után a forradalom ismét hiányzott. Ám a Shift gyökeresen változtat a koncepción, félve jelentem ezt ki, hiszen ismét „csak” egy NFS előzetesét írom. Higgyünk a szemünknek, vagy nem? Isten hozott a belső-nézetben!