E3 2009: Crysis 2 - A teaser legsötétebb titkai

A tegnapi Crysis 2 teaserbe került pár olyan dolog is, amit nem biztos, hogy mindenki észrevett. Ezért itt egy kis összegzés, hogy mi is maradhatott ki.
A tegnapi Crysis 2 teaserbe került pár olyan dolog is, amit nem biztos, hogy mindenki észrevett. Ezért itt egy kis összegzés, hogy mi is maradhatott ki.

Mint a Halo: ODST esetében, itt is kaptunk pár érdekes dolgot elrejtve a jeges szilánkokban, így menjünk biztosra, hogy mindent megtudjunk a játékról. Az első képen egy pálmafát láthatunk egy villám társaságában, így meglehet, hogy ismét partközelben fogunk lenni. A második képen egy város van a háttérben  és úgy tűnik, éppen egy tornádó sújtja a területet. A harmadik képen egy ajtó látható amin a "karantén" szó áll, valószínűleg valamilyen terjedő fertőzéssel is lesz dolgunk a játék folyamán. A negyedik és ötödik képen két mondat villan fel amik ezt teszik ki: "Még életben. De hogyan?" Ez valószínűleg Profétára utal, aki túlélte az első játék vége felé történő atomcsapást.

A hatodik képen egy működésképtelenné volt autó roncsait láthatjuk, romokkal körbevéve. A hetedik, nyolcadik, és kilencedik képen egy kordon van rendőrökkel, valamint egy tömeg, aminek a végén sikerül áttörnie az akadályt. Valószínűleg az idegen fenyegetés hallatán tömeges pánik ütötte fel a fejét világszerte. A tizedik képen házak, vagy inkább boltok állnak lángokban és emberek menekülnek el a helyszínről. Vajon fosztogatás indult, vagy az idegenek csaptak le? Az utolsó képen a nanoruha egy részét láthatjuk ami úgy tűnik, elijeszti az idegen fertőzést. Ennyi volt elrejtve a kis teaserben, de már így is következtethetünk, hogy valószínűleg globális méretű lesz a megszállás, így városokban is fogunk már harcolni, és biztos lesz még egy-két csavar a történetben. A bejelentés óta a CryTek elnöke, Cevat Yerli is nyilatkozott, és válaszolt pár kérdésre, jöjjön pár érdekesebb részlet:

A Gamasutrának adott interjújában Cevat megkérdőjelezte Hirai múltkori állítását, miszerint a Sony olyan konzolt biztosított a fejlesztőknek, aminek valódi erejét csak évek múltán lehet felfedezni, és kihasználni. Állítása szerint a csapat már rég végzett egy analízist, és szerintük a Crysis 2 teljes mértékben ki fogja használni a PS3 erejét. Cevat szerint már majdnem elérték a határt, sokkal többet ők sem tudnak tenni, de még azért próbálkoznak összekaparni 1-2% erőforrást ahonnan csak tudnak.

Az IGN-nek adott interjújában Cevat ismét megnyugtatta a rajongókat, hogy semmilyen befolyással nem lesz a konzolos fejlesztés a játékok PC-s változataira, és hogy nem kell félni, a PC-s verzió sokkal jobban fog kinézni, míg a konzolos verziók, a maguk piacához igazodva ott lesznek a legszebbek:

"Nem kell lebutítanunk a játékot; a technológia lehetővé teszi számunkra, hogy egy ütős Xbox 360-as és Playstation 3-as játékot csináljunk, és hogy egyben a PC-s mércét is magasabbra helyezzük. A PC-s verzió jobban fog kinézni, arra a tényre támaszkodva, hogy a PC többet tud. De a konzolokon konzolos játékokkal vetekedsz, a lényeg az, hogy a legjobb Xbox 360-as és a legjobb PS3-as játék legyen a piacon..."

28 komment - szólj hozzá!