UE 3.0-t használ a Sorcery és a Kinect Adventures

  • Írta: zoenn
  • 2010. július 7.
  • Hír
Link másolása
Az Epic Games kedvelt grafikus motorjával igyekszik kivenni a részét a Sony és a Microsoft mozgásérzékelős technológiájának nyitócímeiből.
Az Epic Games kedvelt grafikus motorjával igyekszik kivenni a részét a Sony és a Microsoft mozgásérzékelős technológiájának nyitócímeiből. Egyaránt az Unreal Engine 3.0 teljes körű támogatását élvezi az E3-as Sony konferenciáján bemutatkozó varázslós Sorcery és a Microsoft berkeiben készülő Kinect Adventures is. Ezt maga az Epic Games alelnöke, Mark Rein erősítette meg egy nemrégiben adott interjúban.


A Sorcery-vel tényleg előjönnek a Move sajátosságai, a kontrollert tényleg úgy fogjuk majd, mintha csak egy varázspálcát tartanánk a kezünkben, így egyetlen rémség sincs biztonságban a pókhálós és nyirkos kazamatákban. A Kinect Adventuresben igazi szafari hangulat uralkodik, raftingolni és labdákat visszaütögetni az első néhány órában biztos csodálatos élményt nyújt, csak sérvet ne kapjunk közben.
1.
1.
Drider
Ezek után jó olvasni egy olyan cikket, melyben kijelentik, hogy "Epic Games: Még mindig a PC-nek élünk!"
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...