Az érdeklődés hiánya ölte meg a Bizarre-t

Az Activision Publishing vezérigazgatója, Eric Hirshberg mossa kezeit a Bizarre Creations bezárása kapcsán, mely szerinte azért következett be, mert csökkent az érdeklődés az arcade autóverseny műfaja iránt, és ez vezetett a Blur és a Project Gotham Racing alkotóinak menesztéséhez.

Eric Hirshberg, a Joystiqnek adott interjújában kifejtette, hogy az arcade műfaj "összezsugorodott, elég meredeken".

"Az a dolog, amihez a Bizarre legjobban értett és a védjegyéül szolgált, az az, hogy a versenyzés világát a legjobban ismerik. Ebben a műfajban volt igazán különleges a csapat. De úgy gondoltuk, nem ez a hely a legjobb a számukra, hogy kiélhessék az energiájukat."

A tavaly májusban megjelent Blur nem igazán szerepelt jól a kasszáknál, így az Activision bedobta őket a relatíve még ismeretlen mezőnybe a James Bond: Bloodstone kapcsán novemberben. Az FPS-autóverseny hibrid eredményei sem voltak valami fényesek, így idén februárban végül lehúzták a rolót a Bizarre-nál.

Tény, hogy az arcade versenyzős műfaj nagyon telítetté vált az utóbbi években, a csapat pedig nem tudott felmutatni igazi sikereket, noha ötletből nem volt hiány. Még mindig kár értük.

10 komment - szólj hozzá!