Hardcore-rá teszi a Kinectet a Mass Effect 3

Legalábbis a Microsoft úgy gondolja, hogy a BioWare szerepjátéka remek példa arra, miként lehet a hardcore játékokban felhasználni a Kinect nyújtotta lehetőségeket, hiszen a Kinect jelenléte egyáltalán nem tolakodó, viszont nagyon is van értelme a játék világán belül.

Először a casualokat akartuk meghódítani

A Kinect marketingfőnöke, Michael Johnson elmondta, talán az emberek azért gondolják úgy, hogy a Kinectet nem lehet használni a hardcore játékokhoz, mert az induláskor csak casual anyagok voltak elérhetőek rá. Ennek azonban megvan a maga oka, a Kinect célja ugyanis (legalábbis kezdetekben) az volt, hogy olyanoknak is eladják az Xbox 360-at, akiket korábban nem érdekelt.

"A legfőbb indok, amiért casual játékokkal indítottunk, az volt, hogy megmutassuk, az Xbox 360 mindenkinek szól. Olyan játékokat akartunk készíteni és kiadni, amikbe mindenki bele tudja vetni magát. De most már látható, hogy egyre több hardcore játék talál saját, egyedi felhasználási módokat a Kinectnek" - nyilatkozta Johnson, aki szerint a Mass Effect 3 jó példa erre, hiszen a Kinect hangvezérlés funkciójának használata hozzáad a hangulathoz, és egyáltalán nem tűnik erőltetettnek.


A Kinect Star Wars is mindenkinek szól

Habár a bejelentéskor azt hihettük, a Kinect Star Wars is egyfajta hardcore játék lesz, valójában erről szó sincs. Johnson szerint az anyag mindenkinek szól, aki valamilyen formában kötődik a Star Wars-univerzumhoz, és a közönség igen-igen nagy és elég változatos.

Az úriember szerint a hardcore játékosok élvezhetik majd a fénykardozást és az egész dolog "jedis részét", míg valaki nyilvánvalóan táncolni szeretne. Érdemes lett volna megkérdezni tőle, hogy mégis hogyan várja el, hogy egy hardcore Star Wars-rajongó megeméssze azt, hogy táncikálni is lehet az ő játékában.

22 komment - szólj hozzá!