Thief - mozgásban Garrett új kalandja

  • Írta: zoenn
  • 2013. szeptember 30.
  • Videó
Link másolása
A hétvégén megrendezett Eurogamer Expón az Eidos Montreal is képviselte magát a Thieffel. Az előadáson egy új gameplay jelenetet is levetítettek, így érdemes egy pillantást vetni rá. A sötétség a barátod.

Garrett természetesen az éj leple alatt indul bevetésre, őröket kerülget, beszivárog, majd némi zártörés és fejtörés után felmarkolja a kincset. Az Eurogamer Expo előadásán emellett számos érdekességet hallhatunk még a februárban megjelenő alkotásról, ám a gameplay jelenet 12:10-nél kezdődik.

10.
10.
hurkagyurka2
Nekem tetszett nagyon a bemutató alapján. Ennyi év várakozás után, új alapokra helyezve, de végre Thief megint!!! :)
9.
9.
Shannaro
A videó alapján szeretném leírni eddigi véleményemet a játékról (az eredeti trilógia ismeretében).
Kezdem a negatívumokkal:
- a tapasztalat gyűjtögetése kicsapta a biztosítékot nálam, ezzel meg lett erőszakolva a Thief játék eredeti eszméje, hiszen azokat a pontokat valamire el lehet majd költeni, ami máris átsorolja a first-person sneaker játékot valami tolvaj rpg-vé. Persze ez nem lenne gond, ha nem az eredeti szériára próbálnák ráerőltetni, hanem új márkanév alatt futna.
- az íjjal való célzás szintén csalódást okozott. Mintha csak egy puska ravaszát húzná meg, elengedi az ideget és a célkeresztben meghal valaki. Az elődökben a mozgó célpontot nem volt egyszerű eltalálni (elé kellett lőni, hogy mire odaér a nyílvessző, addigra az áldozat is lép egyet), és a távoli célpontot sem telibe kellett célozni, hanem fölé. És még megemlíteném itt a tárgy eldomásának röppályáját is.
- a zár nyitás. Lehangolt, hogy egy semmitmondó fehér kört kell bámulni az embernek, ha fókusz nélkül szeretné kitolni a játékot, ami az esetemben nyilvánvaló, de a fókuszt nem nevezem negatívumnak, hiszen nem kötelező alkalmazni.
- az őrök látószöge. Már az első részben reálisan volt megcsinálva az őrök látószöge (az ember látószöge 170-180 fok között van), erre itt befordul az őr a sarkon Garret meg balján oson a folyosó fényáradatában, majd hirtelen mögé suhan. Kérdem én, milyen képesség az a suhanás, hogy közben nem látják a tolvajt?
- lehet, hogy csak ebben a demoban volt vérszegény a játékmenet, de az egész küldetés alatt csak egy kötél nyílvesszőt és egy víz nyílvesszőt használt. Az elődökben kioltani való fényekbe botlottunk minden folyosón, meg zajos fémpadlókat kellett kicseleznünk.
- a hangulat teljes hiánya. Bemész elvégzed a feladatot kijössz. Ennyi. Ami hangulatkeltésként szolgálna, a monitort körüllebegő fekete köd csak irritál, de ez lehet csak nálam van így. Mivel nem láttam, nem próbáltam ki a játékot, így nem mondom rá a teljes produktumra, hogy nem hozza az elvárt hangulatot, de ez a felvétel számomra üres.
A pozitívumok:
- a festmény keretét végigkövetve megtalálni a zárat, vagy elrejtett kapcsolót. Nagyon ötletesnek találom.
- a réseken át lekelődni lehet. Sok információt lehet így szerezni, valamint a zárszerkezetet is fel lehetett oldani azáltal, hogy megfigyelte működését.
8.
8.
colonialmarine
Sajna az elődök,kimaradtak az életemből,de ezt mindenképpen kipróbálom
7.
7.
bitbandita
#6: Bocs az elírásokért, közben másfele figyeltem, majd nem lektoráltam.
6.
6.
bitbandita
#3: Nem, nyD2 szerűen lesz, legalábbis az első 3 rész után gondolom így. A kimondottan a fux meg a zsozsó miatti rablások mellékküldetésekben lesznek a főszál mellett. A főszálnak egy elég összetett sztori szokta az alapját képezni, így az elsődleges küldetéseket egy meghatározott sorrendben kell teljesíteni, két főküldetés között viszont ott vannak a mellékküldetések, amiket szabad sorrendben lehet fölvenni. A főküldetések pedig nem a rablásról szólnak, legalábbis nem az anyagi javak hajszolása a fő cél, ahogy pl a PacD2-ben. Persze lopsz a főküldikben, mert kell a zsé, és akkor is besurransz, lopakodsz, etc., de inkább úgy képzeld el, hogy játszol egy rpg-t, mondjuk a Skyrimet, tolvaj karakterrel. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy nem úgy tolvajszimulátor, mint a Payd2. A lopott cuccokért meg ugyanannyit adnak a kajferek ha jól emlékszem, szóval egy arany gyertyatartóért annyit kapsz az egyik orgazdánál, mint a másiknál.
4.
4.
drat576
#2: A 3-ban minden lopott cuccot el tudtál sózni, beleértve a gyertyatartót meg az étkészletet is, ehhez még hozzájött a felcsipegetett gold, az így összegyűlt pénzt pedig felszerelésre költhetted.
3.
3.
sutgab
#2: Amúgy, ez engem is érdekel. Olyan lesz min pl.: a PayDay2, hogy te választod ki a melót, és mindegyik máshogy fizet, vagy egy előre meghatározott sorrendben kell robbantgatni a széfeket?
2.
2.
metercsiken
Nem ismerem az előző részeit, ezért kérdezném, hogy van értelme az arany lopásnak, vagy ez csak "töltelék"?
Amúgy nem rossz.
1.
1.
Claymen
Az eddigiek alapján nagyon jónak ígérkezik, bízok benne, hogy vissza tudja majd adni azt érzést, mint az elődök.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...