Sikeres volt a Thimbleweed Park kampánya

  • Írta: fojesz
  • 2014. december 23.
  • Hír
Link másolása
Véget ért a Thimbleweed Park Kickstarter-kampánya, ráadásul kifejezetten sikeres gyűjtést tudhat maga mögött Ron Gilbert és Gary Winnick. Most jöhet a munka érdemi része, 2016-ig kell várnunk a címre.

A Thimbleweed Park november közepén mutatkozott be, a Maniac Mansion atyjai, Ron Gilbert és Gary Winnick akkor nem kisebb feladatot tűztek ki maguk elé, minthogy szellemi örököst készítsenek a klasszikus kalandjátékhoz. Olvasd el a feljebb linkelt hírünket a további részletekért, vagy nézd meg a Kickstarter-kampányhoz készült videót - megérted majd, hogy miért lelkesedünk ennyire!


És nemcsak mi, hanem sokan mások is. A Kickstarter-gyűjtés ugyanis a minap ért véget, a fejlesztők pedig több mint 15 ezer támogatótól kaptak pénzt a munkálatokra: 626 ezer dollár landolt náluk, pedig ők 375 ezerrel számoltak eredetileg. Ez egyben azt is jelenti, hogy az adakozóknak több stretch goalt is sikerült elérniük, ezek szerint a játékot végül öt különböző nyelvre fordítják majd le, lesz angol szinkron, és készül mobilos verzió is a címből.

Ha minden a tervek szerint halad, a Thimbleweed Park 2016 júniusában jelenhet meg Windowsra, Linuxra, Macre, iOS-re és Androidra.

3.
3.
zarándok
Hát érdekes téma ez, természetesen attól is függ, hogy miben csinálják. Azért ma már pl. egy Adventure Game Studio elég jó ingyenes megoldást jelent kalandjáték fejlesztésre még amatőröknek is. Én támogattam a projectet, főleg nosztalgiából, a Monkey Island széria meg nagyjából az összes Lucasarts játék gyerekkorom fénypontjai voltak. Ennek ellenére azt tudom, hogy pl. anno 1995-ben a Full Throttle több, mint 1 millió dollárból készült el, szóval lehet annyira mégsem irreális ez az összeg, persze az is kérdés, hogy mennyien fognak dolgozni a projecten. Biztos, hogy nem fog csalódást okozni a játék, és megkapjuk majd azt a hangulatot amit anno a Lucasarts játékok hoztak, bár kicsit félek, hogy Tim Schafer nagyon hiányozni fog a háttérből.
2.
2.
SP4C3F0X
Mindig nagy ellensége voltam a Kickstarteres dolgoknak, most sincs ez másképp. Irreálisan magas összeg ez egy ilyen játékért, talán még 1987-be sem került ennyibe az egész MM. Ilyen játékot ma már egyedül le lehet programozni 10 nap alatt ha megvan a forgatókönyv. Miből áll? Előre megrajzolt hátterekből és tárgyobjektumokból. A point and click koordinátákat és parancsokat is fél perc megcsinálni adott területen. A stílus kedvelői máshol ingyen és bérmentve csinálnak ilyeneket garázsokban.
1.
1.
GAMEROD
Nagy kedvencem volt a Maniac Mansion és a Zak McKracken, akkoriban egy teljesen új és filmszerű játékstílust teremtettek. De ahogy elnézem az akkori programozók nem sokat fejlődtek tudásban, szinte egytől egyig megmaradtak a régi platform stílusoknál akár mobil, akár számítógépes játékok terén.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...