Grow Home - újabb kísérleti projekt a Ubisofttól

  • Írta: fojesz
  • 2015. január 23.
  • Bejelentés
Link másolása
A Child of Light és a Valiant Hearts után újabb kísérleti projektet mutatott be a Ubisoft: a legenda szerint a készítők belsős felhasználásra dobták össze a játékot, ám az végül a kiadó vezetőihez is eljutott, így jelenhet meg.

A Ubisoft Reflections nyolc munkatársa dolgozik most már azon, hogy a Grow Home február 4-én megjelenhessen a Steamen.


A játékot a Galaxis útikalauz stopposoknak és a WALL-E ihlette, a főszereplője pedig egy BUD (Botanical Utility Droid) nevű robot lesz, akit azért indítanak útjára a galaxisban, hogy új növényfajtákat keressen, amikkel aztán benépesíthetik az anyabolygóját, és felfrissíthetik annak légkörét. BUD első találata az óriási futóbabra hasonlító Star Plant lesz, a platformer célja pedig az, hogy az űrhajónkig növesszük azt és közben összeszedjük a magjait.


Nem meglepő módon a mi feladatunk főleg a mászás lesz, ahogy haladunk előre, a Star Plant úgy növekszik és hajt ki más helyeken, ráadásul mindezt véletlenszerűen teszi, az elágazások néha lebegő szigetekhez visznek, amiket szabadon felfedezhetünk majd. A mászás maga is érdekes: bár a játék PC-exkluzív, alapvetően kontrollerre tervezték, ahol a bal ravasszal irányíthatjuk a bal, a jobbal a jobb kezünket, és gyakorlatilag bármiben meg tudunk majd kapaszkodni.

9.
9.
kanguru
#7: Semmi erdekes nincs ebben. Az AAA reszlegnek penzt kell nyomtatnia, amit gagyi 15. XY reszekkel + mmarketingel siman meg is tesznek.

En mar azt varnam mikor lesz egy sikeres indie-bol nagyobb studio, hogy vegre otletes jo jatekokat lehesen kapni 2015-ben elvart grafikaval.
8.
8.
mestermagyar
#7: Lehet egy tippem? Szarásnyi köze sincs egymáshoz az indie és az AAA-s játék"részlegnek", nem csoda hogy valamelyik mindig jobb.
7.
7.
makkandis
Érdekes, hogy míg a AAA címekkel az Ubi látványosan szenved, addig az indieszerű játékai kifejezetten ötletesek és élvezetesek, ha hozza a Valiant Hearts vagy a Child of Light színvonalát, akkor tuti vétel.
6.
6.
crashlord
#5: ...indie tucatjáték ez is... tess hogy teljes legyen a napod, "olyan szintü játékfejlesztöböl" ugy érted olyanból aki a unityt optimalizálta vagy a crew online partnerkeresöjén dolgozott? túlértékeled :D
5.
5.
#4: Ja és amúgy ehhez minek kell nyolc ember. Bárki, aki alapszinten ért akármelyik 3D modellező programhoz, öt perc alatt összedobja, pl. annak a robotnak a modelljét, és akkor az egyszínű textúrákról ne is beszéljünk. Egy olyan szintű játékfejlesztőből, aki az Ubisoftnál kapott munkát, egy-kettő is bőven elég lenne a projekthez.
4.
4.
Érdekes, most mindenkinek tetszik, de ha ugyanezt egy ismeretlen indie csapat csinálta volna, már tele lenne a komment szekció azzal, hogfy "indie tucatjáték" "early access-fos", és hasonlók.
3.
3.
Hunszi
ez esetben tuti, hogy csak pillanatnyi exkluzivitast elvez, amugy is ha tenyleg bevalik akkor nincs olyan ok, ami megakadalyozhatna a konzolos kiadasokat
2.
2.
Ruga
Már most szimpi ez a kerge robot :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...