Mozgásban az Everybody's Gone to the Rapture

  • Írta: zoenn
  • 2015. március 17.
  • Videó
Link másolása
Az IGN First legújabb adásában a The Chinese Room felfedezős kalandjátéka kapta a főszerepet. Fejlesztői kommentárral megspékelt, 13 perc gameplayt láthatunk a bámulatos látványvilággal felvértezett alkotásról.

Íme, a szinopszis azok számára, akik még nem hallottak az Everybody's Gone to the Rapture-ről: a sztori a távoli Yaughton Valleyben játszódik 1984-ben, amikor is beüt a világvége. Emberi sorsok elevenednek meg a képernyőn, a játék bemutatja, hogy a közösség tagjai miként boldogulnak nehéz körülmények között. Az alkotás a felfedezésről szól, hatalmas és részletesen kidolgozott nyitott világ áll a rendelkezésünkre. Erős drámai élményt kapunk, minél több területet fedezünk fel, annál több titokra derül fény.

A Dear Esther és az Amnesia: A Machine for Pigs fejlesztőinek következő játékában belső nézetben fedezhetjük fel a környezetünket, fejtörőket abszolválhatunk és gyönyörködünk a tájban. A CryEngine-t használó alkotás PS4-re érkezik valamikor idén.

Most a The Chinese Room munkatársai mesélnek az egyedi narratíváról:

18.
18.
GAMEROD
Ha ez nem is jön PC-re, de valami hasonló remélem lesz. Hiányolom ezt a valódi kisvárosi, falusi hangulatot a játékokból. Az összesben jellegtelen helyszínek vannak.
17.
17.
Gerovner
A The chineese room meggyalázta az Amnesiát.
Úgyhogy leszarom az egészet.
16.
16.
PaulMarloW
#2: majd egyszer lehet jönni fog
15.
15.
Nicodemus
Nagyon szerettem a Dear Esthert es a Machine fog Pigs-et is. Remelem idovel keszul pc port is belole.
14.
14.
bema695
#4: Nekem ezek a bongozós játékaim :D Egy jó bong után még örülök is, hogy nincs túl nagy kihívás és sokkal nagyobb élmény a felfedezés, a filozófiai témákat is még jobban értékelem és szeretem a szabadságérzetet, minél nagyobb szabadon bejárható tereket. Mondjuk komolyabb fejtörőket (leginkább asszociáció alapúakat, azok szerintem pont illenek a stílushoz) azért el tudnék viselni.
Én a No Man's Sky-ra leszek kíváncsi, hogy vajon képes lesz valamiféle kihívás nyújtani (nyersanyagok és üzemanyag szerzése, csaták, terület foglalás, aszteroidamezők, bolygókon időjárás és egyéb nehezítő körülmények, vagy akármi), vagy csak össze-vissza repkedés és látványban gyönyörködés lesz az egész.
13.
13.
kamgecam
Érdekesnek tűnik és gyönyörűek benne a fény-árnyék hatások!
Jöhet a többi infó róla!
12.
12.
logic5
#11: Valóban jó gém volt :)
11.
11.
crytek
#8: The Vanishing of Ethan Carterben sem volt semmi ilyen mégis isteni játék lett!
10.
10.
simon 555
A játék meg konkrétan ordít a VR támogatásért.
9.
9.
simon 555
#8: Ez egy FPX(First Person Experience), itt nem fogsz lövöldözni...
A játék lényege a felfedezés és a történet átélése, valamint a történtek kinyomozása. Ha lesz is benne komolyabb interakció, az ki fog merülni kazetták hallgatásában vagy esetleg némi nyomozásban(de azt is inkább a játékosnak kell majd végeznie mintsem ténylegesen csinálni valamit a játékban).

Nagyon sajnálom, hogy manapság a játékosok nem képesek befogadni ezt az új stílust és minden a lövöldözésről szól. Szvsz semmivel nem több játék egy COD vagy BF mint a Dear Esther, Gone Home, Adr1ft vagy épp a The Vanishing of Ethan Carter(ezek mind FPX-ek). Mit csinálsz egy COD-ban vagy BF-ben ha a storyt játszod? Mész előre és kattingatsz ha meglátsz valakit. Miért interaktívabb az mind ez? Főleg, hogy annyira skripteltek már, hogy minden végigjátszásnál ugyan onnan jön ugyan annyi ellenség mindig...
8.
8.
Oké, van egy szépen kidolgozott pálya-design, de nem mutatnak semmi játék mechanikát, interakciót. Szóval, hogy ebből mi lesz, mint játék az nagyon kérdéses, egyenlőre nagyon nem érzeni benne a potenciált, vagy, hogy ebből lesz valamiféle játék egyáltalán. A koncepció, már amit tudunk belőle, meg akkor sablon, hogy már fájni sincs ereje... Mostanában PS-re nagyon divat játszhatatlan techdemókat írni... :DDD Na majd meglátjuk.
7.
7.
Spectrum
#4: Dear Esther is a felfedezésről szólt, ez ugyanannak tűnik "nagyban". Meglátjuk, működik-e majd a szélesebb közönség számára is, én szeretem ezeket a "visual novel" stílusú játékokat.
6.
6.
sosem tetszett a cryengine, számomra műanyag hatást kelt, statikus.
jobb lett volna UE3-al.
4.
4.
Yanez
Azt értem, hogy az alkotás a felfedezésrôl szól, de azért remélem lesz benne kihívás is, különben szépség ide vagy oda, hamar ráunhat az ember. Kívéve, ha rövidre van tervezve.
3.
3.
Spectrum
Dear Esther-t imádtam, ha ez hasonló színvonalat fog képviselni (miért ne?), akkor az év bombameglepetése lehet.
2.
2.
crytek
Nagy kár ,hogy ps4 only :(
Bárcsak jönne pcre is!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...