Ilyen lesz az ELEX nyitott világa

  • Írta: zoenn
  • 2017. június 7.
  • Videó
Link másolása
Egy meteoritbecsapódás következtében Magalan világa teljesen átalakult. A mágia és a tudomány jól megfér egymás mellett, reméljük, a fantasy és a sci-fi elemek arányát profin eltalálta a Piranha Bytes csapata.

Főhősünk egy olyan fickó, akit kitaszítottak a saját szülőföldjéről. Minden embernek szüksége van az ELEX nevű anyagra, amely növeli a testi erőt, ugyanakkor károsan hat az érzelmekre. Csakhamar a rivális frakciók csatájában találjuk magunkat, de vajon meddig maradunk érző lények?

A játék világa hatalmas és változatos - öt, jól elkülönülő régióra osztható fel, amiket már a játék elejétől kezdve szabadon bejárhatunk. Csekkold az új előzetest, és te is meggyőződhetsz róla!

Az ELEX október 17-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.

8.
8.
#6: Értem amit mondasz, egyet is értek veled, de attól még azt is meg kell jegyezni, hogy azért az első rész is vérzett néhol.

Azért is írtam, hogy a 3 rész alatt semmit se fejlődött, mert a 2. és 3. ha lehet még annál is rosszabb lett.

7.
7.
kastorhun
6.
6.
user101
Solomon: Nekem az jön le, hogy életedben nem játszottál a Risennel vagy nem értetted meg és fogalmad sincs arról, hogy mit beszélsz, már ne is haragudj!

A Risen 1 egy nagyon precíz, feszített harcmodorú, időzítésre / reflexre alapozott harcrendszer, amiben ki kell tanulni minden egyes ellenfél harcstílusát, védhetetlen kombóit és aszerint harcolni. Aki nem érez rá az szokott vagdalózni, mert alapvetően nagyon lassú tempójú a harc, többnyire védésre, hárításra, kivárásra épül. Én imádom és másodszorra játszva már talán két kezemen meg tudom számolni, hányszor sikerült "megütnie" a játéknak! :D Nagyon lehet érezni, hogy hova nem szabad menned, milyen ellenfelek túl erősek az adott szinten ( kicsit túlságosan is vezet és fogja a kezed a játék ) és főleg az elején nagyon lehet érezni, hogy egy senki vagy a játékban... De ez pont így korrekt! Annyira utálom az olyan játékokat amiben azonnal szuperherótok vagyunk és egy köhintéstől húszan esnek hanyatt... A fejlődési rendszer szerintem nagyon el lett találva és nagyon jók a képességek, hasznosak és érzed, hogy szükséged van rájuk, míg például a Fallout4-ben tökre felesleges az egész és értelmetlen... Csak azt érzed, hogy korlátoz a játék dolgokban, csak, hogy tegyél egy-egy perkre.

Na a második rész ( és a harmadik ) pedig olyan, mintha nem is azok csinálták volna a játékot akik az elsőt. Sem grafikai stílusban, animáció minőségében, kidolgozottságában és főleg a harcban nem hasonlít az elsőre. Egy borzalom a játék, iszonyatos katyvasz és csak a történet miatt éri meg kijátszani ( nem eget rengető, de azért elmegy ).

Szóval ha nótában kellene elmondanom, akkor valahogy így hangzana:

"Az első jó volt,
a többi meg nem! Ennyi!" :DDD
5.
5.
#4: Pontosan és ezért említettem a Risen-t is, mert az is ennek a fejlesztő csapatnak a szériája.
Őszintén szólva azok a játékok pedig 3 rész alatt igen csekély szintű fejlődést mutattak.

Nekem a 2. szó szerint végleg befagyott valamelyik barlangban egy pókszörnnyel folytatott csatában.
4.
4.
delphijos
#1: Egyetértek, nekem is tetszik, de a gameplay-ből semmit se árul el. Ez azért ahhoz kevés hogy azt mondjam kell.
3.
3.
aordog
Nekem ez valahogy nem...egy tesztre kiváncsi leszek Tôletek, mert lehet, hogy csak nekem középszerû!
1.
1.
Hát nem is tudom, vizuálisan jól néz ki meg minden, de első blikkre a Risen is jónak tűnik.
Itt a játékmechanikáról van szó, ha abban elvérzik akkor számomra semmiképp.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...