Úgy tűnik, nem véletlenül nem érkeztek konkrét hírek és látnivalók a Visceral Gamesnél fejlesztett, Unchartedra hajazó Star Wars-játékról. Bár a nyár közepén két ízben is kiszivárgott néhány részlet, úgy fest, hogy a Dead Space-sorozatot és a Battlefield: Hardline-t is készítő csapatnál valami nagyon félrement a fejlesztési időszak alatt, mert az Electronic Arts nemrég megerősítette, bezárják az irodát.
A kiadott közlemény szerint a fejlesztés alatt több ízben is tartottak tesztköröket, ahol az akkori állapotokat próbáltatták ki játékosokkal, és hallgatva a visszajelzésekre, valamint a piaci változásokat is monitorozva végül arra jutott a kiadó, hogy olyan élményt szeretnének nyújtani a rajongóknak, ami hosszútávra szól és ahova a játékos újra és újra vissza akar majd térni. Éppen ezért úgy döntött az Electronic Arts, hogy újragondolják az alapvető dizájnt.
Mindez azt jelenti, hogy a lineáris, történetközpontú megközelítést elengedi az EA, és helyette egy nagyobb, mainstreamebb vonalat szeretnének majd követni, ezzel elérve, hogy még szélesebb közönséghez juthasson el a legújabb Star Wars-kaland.
A közlemény arra is kitér, hogy a kiadó nem szeretne megválni az 1998-ba alapított stúdió munkatársaitól, így akiket csak tudnak, átcsoportosítanak másik belsős csapatokhoz. Hogy az olyan nagy nevekkel, mint Amy Hennig, mi lesz, egyelőre nem tudni.