Kivágták a multit az új Dragon Age-ből

  • Írta: fojesz
  • 2021. február 25.
  • Pletyka
Link másolása
Noha eredetileg multiplayert is terveztek bele, lapértesülések szerint az Anthem buktája után az Electronic Arts megengedte a BioWare-nek, hogy végül kizárólag single player játék legyen az új Dragon Age.

A Bloomberg mindig jól értesült újságírója, Jason Schreier szállította a hírt, miszerint az új Dragon Age egy ízig-vérig single player játék lesz. Noha korábban multiplayert is szántak az anyagba, a tűzhöz közel álló források szerint az Electronic Arts végül megengedte a BioWare-nek, hogy kivágják a többjátékos elemeket belőle.

Sokan csaptak most a levegőbe valószínűleg, a jó híreket pedig két másik Electronic Arts-játéknak köszönhetik: egyrészt a Star Wars Jedi: Fallen Ordernek, ami annak ellenére tudott elérni 10 millió játékost négy hónap alatt, hogy kizárólag egyjátékos módban volt játszható; másrészt az Anthemnek, ami lényegében kétszer is elhasalt - egyszer a megjelenése után, másodszor pedig most, miután a kiadó lelőtte a 2.0-s változatát.

A következő Dragon Age fejlesztése még 2015-ben vette kezdetét, de 2017 őszén újra kellett kezdeni a munkálatokat, mert át kellett alakítani, hogy hosszú távon is lehessen monetizálni. A játékot 2018-ban jelentették be hivatalosan, és az elmúlt években a BioWare több kulcsembere is keményen lobbizott azért állítólag, hogy elengedhessék a multiplayert - sikerrel jártak.

10.
10.
VampireKain
Úgy érzem h örömmel öleljük magunkhoz ezt a hírt.., kérdés csak az hogy ennyi idő fejlesztés után ez mennyire lesz hatással a SP játékmenetre..? :o
Kicsit későn kaptak az agyukhoz, de legalább megvan az esély! :)
8.
8.
hedzsooo
Vegre vmi jo is tortenik a BioWare fele is...:)
6.
6.
Neo1989
5.
5.
crytek
Remek hír! Anthemmel is ezt kellett volna és akkor nem buktak volna bele
4.
4.
Hirtelen felismerés, miután az összes kulcsfigura felmondott? És akkor most a tevinteri szál megy újból, vagy ismét újra kezdik?
3.
3.
tundrish
Helyes. Én olyan ódivatú vagyok, hogy még az open world mániát sem értem teljesen. Nem attól lesz jó egy játék, hogy mindig mindfele tudsz rohangálni. Sőt, még árthat is a világ konzisztenciájának, és logikusságának, lásd ME vs MEA. Vagy épp DAO VS DAI.
2.
2.
Hab
Inquisition-ben sem volt értelme a multinak. Egy szerepjátékhoz maximum a coop sztori illene.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...