Humankind - már most elkaszálták a Denuvót

Miután a bétatesztelések azt mutatták, hogy a Denuvo negatívan hat a Humankind teljesítményére, a készítők úgy döntöttek, hogy még a megjelenés előtt kiveszik a hírhedt védelmet a játékból.

A Denuvo hírhedtté vált arról, hogy negatívan érinti a játékok teljesítményét, a fejlesztők azonban láthatóan úgy vannak vele, hogy ha pár napig is, de megpróbálják kibekkelni vele, a védelme ugyanis a megjelenést követő időszakban kritikus, ekkor pörögnek/pörögnének ugyanis a leginkább a játékeladások.

Nemrég a Capcomot érte fiaskó a Resident Evil: Village kapcsán, amikor kiderült, hogy a játék tört változata jobban fut, mint az eredeti - a cég azóta kiadott egy javítást, ami a patch notes megfogalmazása szerint "finomhangolja a másolásvédelmi technológia optimalizációját". A Sega és az Amplitude már nem finomkodott ennyire: mikor a bétatesztek azt mutatták, hogy a Humankind teljesítményét visszafogja a Denuvo, bejelentették, hogy inkább lemondanak a védelemről.

A készítők szerint négy éve dolgoznak a játékon, és idén őket tették a legtöbben a kívánságlistájukra, várható tehát, hogy kiemelt célpontjai lesznek a kalózoknak is. Habár a Denuvo még egy pár napra is sokat segítene nekik, számukra elsődleges fontosságú, hogy a vásárlóik a lehető legjobb játékélményt kapják, márpedig a tesztelések alapján a hírhedt anti-tamper "nem elég jó" ebből a szempontból, és nem is tudnak javítani rajta az augusztus 17-i premierig - ezért már most az eltávolítása mellett döntöttek.

0 komment - szólj hozzá!