NASA-Punk stílusra hajt a Starfield

  • Írta: gorien
  • 2022. február 20.
  • Hír
Link másolása
A Bethesda egy hihető, a mai ismereteinkben gyökeredző világot szeretne teremteni a Starfield számára. A játék vizuális stílusát NASA-Punknak nevezték el, erről mesélnek a legújabb fejlesztői blogbejegyzésben.

A tavalyi E3 alatt a Bethesda megjelölte a Starfield megjelenési dátumát, azóta azonban nem vitte túlzásba a játék mutogatását. S habár szinte alig kaptunk valamit abból, milyen is lesz ez az alkotás, a fejlesztők a munkálatokba időnként betekintést engednek: megismerhettük már a Starfield csillagrendszereit vagy az elkészítése mögötti gondolatokat.

A legújabb alkotói blogbejegyzés a Bethesda dizájnbéli víziójáról szól, amely már a korai koncepciós rajzokon is éreztette hatását: egy hihető jövőt akartak létrehozni, olyat, ami a valóságban gyökeredzik. Pely István, a Starfield művészeti vezetője ezt úgy fogalmazza meg, hogy „Már a projekt elején próbáltuk meghatározni a játék átfogó esztétikáját, amit mi NASA-Punknak neveztünk el, hogy leírjunk egy olyan sci-fi univerzumot, ami némileg földhözragadt és átérezhető. Nagyon realisztikusak akartunk lenni. A napjaink űrtechnológiáját követve eljuthatunk ebbe a jövőbe, amitől hihetővé teszi.”

Rick Vicens vezető animátor ehhez annyit tesz hozzá, hogy ez az egyszerű definíció szinte azonnal fellobbantotta a csapat kreatív szikráját, és a végeredmény egy nagyon következetes stílus lett.

A Starfield november 11-én jelenik meg PC-re és Xbox Series X/S-re, és már az első napon megtalálhatjuk az Xbox Game Pass kínálatában is.

8.
8.
Zuzmo
#6: Ha nem tetszik nekik, akkor majd ők játszanak kínai és orosz játékokkal.
7.
7.
Mortis
#6: Igen, ez az elnevezés a leggázabb dolog a 'Magyarország előre megy, nem hátra' szlogen óta.
6.
6.
Robilluma
#1: Bőven elég lesz ha nyáron az E3 táján mutatnak gameplayt. Az fél évvel megjelenés előtti és simán megfelelő.
De ezek a blogbejegyzések kb vicc kategóriák. A következőben majd elmondják hogy lesz benne űr, űrhajók, bolygók, pjű pjű, alien, Ripley anyámkínja alapdolgok.
Btw a NASA-Punkot nem tudom hogy fogja bevenni a kínai, orosz és egyéb űrkutatással nem san-marinói szinten foglalkozó országok kedves gamer polgárainak gyomra xD
5.
5.
hedzsooo
Erdekes, alabbi kommentekbol az jon le, hogy senki nem jatszott a Bethesda korabbi jatekaival. Itt nem 1 uj No man's Sky-rol lesz szo, hanem 1 erosen tortenet-vezerelt, sztori orientalt jatekrol. Amiben persze eselyes, h lesz majd kismillio mellekkuldetes is, mint pl. a TES jatekoknal is. Ja, a megjelenese miatt szerintem nem kell annyira aggodnunk szerintem, mivel azt hogy a TES V utan pont 11 evvel adjak ki, nem tegnap de nem is tegnapelott terveztek meg, talaltak ki.

Annak meg kulon orulok, hogy probalnak eloszor a datumig osszehozni amit tudnak, aztan csak mikor mar biztosak h vmi normalisan belekerul a jatekba, csak akkor fogjak es csak azokkal a dolgokkal a jatekot reklamozni. A megjelense elotti 2-3 honapban, mar a nyar folyaman is tuti jonnak majd rola latnivalok, nem kell parazni! ;)
4.
4.
DragonBleacPiece
öveket bekapcsolni, 3,2,1 kilövéééés....dssssst, földet érés, idegen farm matéria összegyűjtése sikeres, felszállás..dssss következő bolygó
3.
3.
Nothing
#2: Ne hagyd le az idézőjelet, mert még félreértik. :D
2.
2.
Ooorky
11/10. Hangulatban, grafikában és történetvezetésben is kenterbe ver mindent amit a a sanyi le tud rakni az asztalra.
1.
1.
Jarl Balgruuf
Ahhoz képest hogy elvileg idén jön még nem láttunk belőle semmit, ez túl bíztató.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...